سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

هلاکت ۱۵ تکفیری در کرکوک

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 435916
هلاکت ۱۵ عضو گروه تکفیری داعش در استان کرکوک و پاکسازی منطقه «البوذیاب» الرمادی از مهمترین اخبار امنیتی عراق به شمار می‌رود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز خبر داد: ارتش و نیروهای مردمی عراق به عملیات مشترک خود علیه تروریست های تکفیری داعش در استان کرکوک ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، در جریان این عملیات که از بامداد امروز آغاز شد، ۱۵ تروریست تکفیری داعش به هلاکت رسیده و شماری دیگر به شدت مجروح شدند.

ارتش و نیروهای مردمی عراق همچنین چند خودرو متعلق به تروریست های تکفیری را شناسایی و منهدم کردند.

در همین حال، رسانه های عراقی از پاکسازی کامل منطقه «البوذیاب» واقع در شهر الرمادی از لوث تروریست های تکفیری داعش خبر می دهند.

در جریان این عملیات ده ها عضو داعش به هلاکت رسیده و شماری دیگر توسط ارتش بازداشت شدند.

از سوی دیگر، منابع امنیتی از وقوع درگیری شدید میان تروریست های داعش و بعثی ها در غرب شهر کرکوک خبر می دهند. به گفته این منابع، این درگیری ها تاکنون ده ها کشته از دو طرف برجای گذاشته است.

این تحولات در حالی است که پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق در نقاط مختلف شهر الرمادی واقع در استان الانبار در مبارزه با تروریست های تکفیری داعش همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *