سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اختلاف نظر استعفا رییس جودو کذب است

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 435819
معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که نظر وزیر در مورد پذیرش یا عدم پذیرش استعفای رییس فدراسیون جودو حجت خواهد بود.
نصرالله سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شایعات مطرح شده پیرامون اختلاف نظر احتمالی بر سر استعفا رییس فدراسیون جودو، اظها‌رکرد: بنده تمام مطالب و شایعات پیرامون استعفا رییس فدراسیون جودو و هرگونه اختلاف نظر در وزارت ورزش و جوانان پیرامون این استعفا را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: مسلما در موضوع استعفاهای روسای فدراسیون‌های ورزشی هر نظری که وزیر ورزش و جوانان به عنوان شخص اول وزارتخانه داشته باشد قابل اجرا و اعمال است.

سجادی ا‌دا‌مه‌ داد: رییس فدراسیون جودو استعفایش را به من نداده، استعفای ارائه شده خطاب به وزیر ورزش و جوانان بوده و قطعا ایشان تصمیم نهایی را در مورد این استعفا خواهند گرفت.

معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که دلیل عدم حضور چند روزه شما در محل وزارتخانه چه بوده است؟ گفت: به دلیل سرماخوردگی نتوانستم چند روزی بر سر کار حاضر شوم، اما در دو روز گذشته در محل کارم حضور داشته‌ام. متاسفم که برخی بی اطلاع در این خصوص اظهار نظرهای بی‌ربط می‌کنند.

وی هم‌چنین درباره برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از رشته‌ها‌ی المپیکی، تصریح کرد: وزارتخانه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از رشته‌ها‌ی مدال آور در المپیک حمایت شود. امیدواریم که کمیته ملی المپیک هم در‌ این‌ راستا حمایت‌های لازم را انجام دهد.

معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا به امروز اعتبارات قابل توجهی به فدراسیون‌های ورزشی داده شده است. علی القاعده فدراسیون‌هایی که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند نیز در این مسیر در اولویت حمایت قرار داشته و خواهند داشت.

سجادی هم‌چنین در خصوص وضعیت باشگاه پر‌سپولیس و مشخص نبودن اسپانسر این باشگاه نیز، گفت: هیات مدیره باشگاه به شدت به دنبال جذب اسپانسر است و با تلاش‌های که انجام داده طی روزهای آینده اسپانسر این باشگاه مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *