جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هشدار درباره دارو فروشی عطاری ها

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 435657
رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل و امور داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، گفت: عطاری‌ها مجوز فروش هیچ دارویی را ندارند و وزارت بهداشت نیز برای فروش دارو به عطاری‌ها مجوز نداده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعدالله پرویزی با بیان اینکه نظارت بر عطاری ها وظیفه اصناف است و مجوز عطاری ها از اصناف صادر می شود، افزود: نظارت بر عطاری ها باید به صورت دقیق و حساس انجام شود تا مردم اعتماد بیشتری داشته باشند.

وی گفت: داروهایی که در عطاری ها به فروش می رسد از مراکز غیر قانونی تهیه می شود و از لحاظ کیفیت مورد تایید نیست.

پرویزی ادامه داد: با توجه به بررسی هایی هم که انجام شده است بیشتر داروهایی که در عطاری ها به فروش می رسد تقلبی هستند که باید در این زمینه نظارت ها بیشتر شود و مسئولان مربوطه اصناف باید نظارت ها بر عطاری ها را تقویت کنند.

رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل و امور داروخانه های سازمان غذا و دارو در پایان، گفت: عطاری ها مجوز فروش هیچ دارویی را ندارند و وزارت بهداشت نیز برای فروش دارو به عطاری ها مجوز نداده است و به همین خاطر فروش دارو توسط عطاری ها غیر قانونی محسوب می شود.
https://jahannews.com/vdchmmnkq23nx-d.tft2.html
jahannews.com/vdchmmnkq23nx-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *