پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

"معمای شاه" چه زمانی حل می‌شود؟

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 435624
تهیه کننده سریال «معمای شاه» گفت: در حال حاضر سکانس‌های مربوط به سال ۱۳۳۳ و ورود متفقین در شهرک سینمایی غزالی در حال تصویربرداری است و بازیگرانی چون: محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، سعید نیک پور، نرگس محمدی و ... مقابل دوربین رفته‌اند.
به گزارش جهان، «علی لدنی» تهیه کننده سریال «معمای شاه» در گفت‌وگو با فارس گفت: هم چنان مشغول تصویربرداری هستیم و به احتمال فراوان تا یکسال دیگر هم ضبط‌مان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم تا از اوایل پاییز پخش هفتگی مان در شبهای جمعه از شبکه یک آغاز شود.

لدنی ادامه داد: تدوین و صداگذاری به صورت همزمان انجام شده و تا کنون همه قسمت‌های ضبط شده تدوین و صداگذاری شده است.

تهیه کننده سریال «تبریز در مه» با اشاره به سکانس‌هایی که الان مقابل دوربین محمدرضا رفته است، افزود: در حال حاضر سکانس‌های مربوط به سال ۱۳۳۳ و ورود متفقین در شهرک سینمایی غزالی در حال تصویربرداری است و بازیگرانی چون: محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، سعید نیک پور، نرگس محمدی و ... مقابل دوربین رفته‌اند.

به گزارش فارس، مجموعه «معمای شاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی ساخته می‌شود و داریوش کاردان، قطب‌الدین صادقی، جعفر دهقان، احمد نجفی، ثریا قاسمی، فتعلی اویسی، نرگس محمدی، مهراوه شریفی‌نیا، سعید داخ، چنگیز جلیلوند، سیامک اطلسی، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب‌اهری، حدیث فولادوند، رامبد شکرابی، گیتی ساعتچی، کاظم هژیر آزاد، حسام نواب‌صفوی و... از بازیگران نقش اصلی «معمای شاه» هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *