سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۷
۲۴

یادداشت ویژه عامل ابتلای ۳۵۰۰ ایرانی به ایدز در روزنامه دولت!

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 435573
در حالی که انتقادات بسیاری به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران شده است، وی در آستانه سفر خود یادداشت را با عنوان «اقدام مشترک برای یک جهان امن‌تر» در روزنامه ایران منتشر کرد.
یادداشت ویژه عامل ابتلای  ۳۵۰۰ ایرانی به ایدز در روزنامه دولت!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که انتقادات بسیاری به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران به دلیل متهم بودن وی در پرونده صادرات خون های آلوده به ایران و همینطور مواضع وی و دولت متبوعش در طول مذاکرات هسته ای و نزدیکی با صهیونیست ها و کارشکنی در مذاکرات شده است، وی در آستانه سفر خود یادداشت را با عنوان «اقدام مشترک برای یک جهان امن‌تر» در روزنامه ایران منتشر کرد.

وکیل پرونده خون‌های آلوده ۳۵۰۰ نفر از هموطنان ایرانی مان شاکی این پرونده هستند.

متن این یادداشت را در پی می خوانید:

پس از چند سال مذاکره دشوار اما سازنده بزودی به دعوت همتایم محمد جواد ظریف به تهران می‌روم و از این سفر خوشحال هستم.

فرانسویان همیشه مجذوب ایران و بویژه میراث این فرهنگ کهن و سهم این کشور در تاریخ علم و اندیشه بوده‌اند. دانشجویان ایرانی نیز برای ما شگفتی‌آفرین‌اند؛ آنها چهره ایران در دانشگاه‌های فرانسه‌اند و خوش می‌درخشند. امروز شرایط برای بهبود و ارتقای سطح تبادلات دو کشور مهیا شده است.

توافق هسته‌ای مهم ۱۴ ژوئیه یک چرخش است. برای آنکه این چرخش موفق باشد ضروری است هر یک از طرف‌ها تعهداتی را که پذیرفته طبق تقویم مورد توافق اجرا کند. فقط به این شرط است که تلاش‌هایی که همه طرفین به کار بسته‌اند اعتماد را ممکن خواهند کرد.

مدت‌هاست که اربابان صنایع در دو کشور با هم کار می‌کنند. فناوری‌ها و فرآورده‌های فرانسوی اعتبار دارند و می‌دانیم که به خواست‌های مصرف‌کنندگان و کارآفرینان ایرانی پاسخ می‌گویند. از این پس دورنماهای جدیدی برای هر دو کشور باز شده است و می‌توانیم در همکاری اقتصادی باز هم جلوتر برویم.

بنابراین راه برای از سرگیری و ادامه گفت‌و‌گوی دوجانبه باز است. فرانسه که قدرت امنیت و صلح است همیشه و حتی در آن هنگام نیز که رویکردها متفاوت بوده، با ایران روابطی مبتنی بر احترام و صراحت داشته است. با چنین ذهنیتی است که من به ایران می‌روم و با همین ذهنیت همه موضوع‌ها را با مقامات ایرانی مطرح خواهم کرد. ما بویژه از مسائل مربوط به صلح و امنیت در خاورمیانه که منطقه‌ای درگیر تنش‌های بسیار است صحبت خواهیم کرد. ایران به عنوان کشوری با نفوذ می‌تواند نقش مثبتی در مواجهه با این بحران‌ها و فجایع ایفا کند. توافقی که به آن رسیده‌ایم مسئولیت‌های خاصی را برای ایران و برای ما ایجاد کرده است.

ما می‌خواهیم برای یک جهان امن‌تر اقدام کنیم و بایسته است ایران همه سهم خود را در این جهان داشته باشد. این پیامی است که به تهران می‌برم.

لوران فابیوس
وزیر امور خارجه و توسعه بین‌المللی جمهوری فرانسه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلمان
Romania
این هم جواب این همه انتقادات بی شناسنامه های بیکار علاف به جهنم رفته!!!!!!!!!
بیمار هموفیلی
Iran, Islamic Republic of
امروز روزنامه های زنجیره ای با وقاحت و بی توجهی به بیماری و خون آلوده شده هموطنان عزیزمان که با بی توجهی دچار مشکلات فراوان شدند
هر کس که معترض است را دلواپس می خوانند و سیاسی کار
واقعا این رسمه ایرانی بودنه
این روزنامه ها با ملتند یا با...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
واي بر ما داريم كجا مي رويم كه مقصر مرگ و مريضي هم وطنان عزيزمان ما ايرانيان را به برپايي جهاني امن دعوت مي نمايد
Iran, Islamic Republic of
با اين سفر يكي ديگر هم به گلهاي خورده ايران افزوده شد.
نه میبخشیم. نه فراموش میکنیم
علی
احتمالا این ماجرای خون های آلوده هم زیر سر صهیونیست های تندرو افراطی بوده که الان دارن از ناراحتی مربوط به توافق ایران با ۱+۵ سکته می کنن والا فرانسوی ها و کلا ۱+۵ که پاک پاکن.
هی فابیوس سکون کن ...
مازندرانی
بنظر بنده باید سیاستهای کهنه را کنار بگذاریم .خیلی از کشورها در گذشته با ما دشمن بودند و با عث خون ریزی عزیزان ما شدند ولی اکنون با آنها با رافت وگذشت رفتار میکنیم .شاید سفر وزیر امور خارج فرانسه پیامی باشد از سوی ایرانیان به غرب که ملت ما کینه توز ودشمن تراش نیست ما به حال افراد نگاه کنیم
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگر یکی میومد و یکی از اعضای خانواده شما را از نظر سلامتی ناکار میکرد شما ازش میگذشتی و میبخشیدیش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آره ميبخشيدمش
بی رگ!
بخدا که دروغ می گی.
ولعنت خدا بر دروغگو و بی غیرت .
Iran, Islamic Republic of
با این حرفاش داره سرمون رو شیره میماله .....مردم به هوش باشید....گول این آقا گرگه رو نخورید!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما کینه نداریم
مگیم باید هر کس به سزای کاری که کرده برسه.
ببینم خود شما، اگه یکی بیاید و پدر شما رو به قتل برساند سپس فرار کند و 10 سال بعد با پر رویی بیاید تو محله شما، حاضر هستید خود را فردی کینه توز و دشمن تراش نشان بدهید و از کار اون بابا بگذری؟
اره جون ....
سید سجاد از لرهای غیور بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مازندرانی ساده اندیش نباش؛ اندیشه وزین و بر اساس بصیرت دشمن شناس داشته باش، دشمنت را که قسم بر زمین زدن تو دارد خوب در گستره تاریخ 200 سال پیش تحلیل کن.
Iran, Islamic Republic of
خیلی از کشورها اینجوری بودن. ولی الان که ما با اونا خوب هستیم دیگه خبری از مقامات اون وقتشون نیست مثل همین عراق. ولی مشکل اونجاست که کشوری با همون مقامات و همون سیاستهای ضد ایرانیش داره میشه دوست و برادر!!!!!!!!!!!
اون امنیتی که تو و امثال تو برای جهان می خواهند مساوی است با ناامنی خاورمیانه . مساوی است با بریده شدن سر زن و بچه های سوریه و عراق . مساوی است با تکه پاره شدن بچه های یمن زیر بمباران . مساوی است با آوارگی مردم فلسطین و مساوی است با امنیت اسرائیل . اگر هم این بلاها تا حالا سر ملت ایران نیومده نه برای اینکه شما ها نخواستید! بلکه برای این بوده که ما نگذاشتیم وگرنه تا به حال انتقام سختی از ملت ایران بابت انقلاب اسلامی گرفته بودید .
ما با شما جنایتکاران به ظاهر صلح اندیش هیچ نقطه اشتراک و شراکتی نداریم .
این بود پیام من به عامل جاسوسی اسرائیل
مرده شور خودشو ببرن با پیامش.

به گفته این قاتل، خود ظریف بوده که از قاتل ایرانی ها دعوت کرده.

اعتبار ادعایی که به پاسپورت ایرانیا برنگردوندن، قاتل مردم کشور را هم روی چشمشون دعوت کردن.

غیرت ایرانی بعضیا!! در پیچ و خم خیابونهای نیویورک گم شده...
Iran, Islamic Republic of
متن زیر را بخوانید و ببینید دشمن چقدر پررو شده :

به نوشته خبرگزاری فرانسه، اولاند که روز دوشنبه در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «نحوه استقبال از او (فابیوس)، از نظر ما آزمونی برای رفتار ایران است.»
Iran, Islamic Republic of
به اين فابيوس بايد گفت ريشه نا امني در منطقه خاورميانه و دنيا شما دولت متكبر و حامي تروريسم و صهيونيزم هستيد
Serbia
انشالله هر چه زودتر و با تدبير دولت عزيز، رابطه با همه كشورهاى دنيا مثل قبل ايجاد شود.
Iran, Islamic Republic of
اون آقا خون های آلوده را به ایران فرستاده چرا ایران این خون ها را بدون آزمایش و بدون اطلاع از این که این خون ها سالم هستند یا نه به افراد نیازمند خون تزریق کرده ، حالا مقصر کیست ، چطور بعد از چند سال که این آقا می خواهد به ایران بیاید یادتون افتاده که خون های ارسالی از فرانسه آلوده بوده .
United States
اولا کم کاری از عدم آگاهی و زرنگی مسیولان وقت بود دوما گذشت زمان شاید توانسته این مسیله رو حل کنه چیزی که بدتر از کار فرانسوای ها داره روح مردم رو و اعتقاداتشون رو ایدزی می کنه اختلاس ها و عملکردهای 8 سال گذشته افرادی هست که هنوز هم دارند تو شورای مصلحت رای می دهند و می خندند .
ای وای بر کسانی که نان به نرخ روز می خورند و بوقلمون صفتند.