جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

نامه تشکر بسیجیان نخبه از رهبرانقلاب

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 435497
بسیجیان کانون دانش پژوهان نخبه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از دیدار روز گذشته تاکید کردند: فرزندان معنوی شما در کانون های نخبه، راه اندازی کارخانه های غنی سازی انسان هایی را دنبال می کنند که از دل این امت جوشیده و نرم افزاری کاملا اسلامی و بومی دارند.
به گزارش جهان، بسیجیان کانون دانش پژوهان نخبه پایگاه بسیج شهید علم الهدی از مدال آوران المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی هستند که روز گذشته با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال های خود را تقدیم ایشان کردند.

متن نامه کانون دانش پژوهان نخبه پایگاه بسیج شهید علم الهدی به محضر حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به محضر شریف امام المجاهدین و المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

سلام و ارادت خالصانه حضور امام و مقتدای خود عرض می نماییم و از خدای منان سلامتی و طول عمر حضرتعالی را مسالت داریم

اماما، اهدای مدال های المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی از سوی بسیجیان «کانون دانش پژوهان نخبه» تنها نمایۀ کوچکی از عشق و ارادتِ «شبکه عظیم تربیتی نخبگان انقلاب اسلامی» به حضرتعالی است و حقیقتا مصداق این کلام است که « از موری به پیشگاه سلیمان بیش از این بر نیاید». برای تشرف به محضر مبارک شما به درگاه خداوند متعال سجده شکر می گذاریم و تفقد مشفقانه شما را تاج سر می سازیم که مجاهدت علمی فرزندان خود را حرکتی«ولایی و انقلابی» قلمداد فرمودید.

فرزندان معنوی شما در کانون های نخبه، راه اندازی کارخانه های غنی سازی انسان هایی را دنبال می کنند که از دل این امت جوشیده و نرم افزاری کاملا اسلامی و بومی دارند؛ باشد که به فضل الهی چرخ سانتریفیوژهای حقیقی انقلاب بچرخد و انسان های غنی شده در طراز اسلام انقلابی نسل به نسل متولد گردند و راه شهریاریها و احمدی روشن ها را همیشه مفتوح نگه دارند؛ و این گونه با نیرویی صدها بار قوی تر از انرژی هسته ای، بنیان المرصوصی باشند در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان خارجی و عمال داخلی آنها.

رهبرا، با خدای خویش عهد بسته ایم برای استمرار فتوحات انقلاب اسلامی و تحقق همه آرمانهای آن در رکاب حضرتتان، تا پای جان ایستادگی نماییم و خود را با شما در همه غمها و مصیبت های امروز امت اسلامی در یمن، عراق، بحرین، سوریه، لبیان و فلسطین سهیم می دانیم و لبیک گوی فرمان الهی شما مبنی بر هرگونه جهاد و مبارزه ایم و در این راه نورانی، دعای حضرتعالی در حق مجموعه های فعال شبکه تریبتی نخبگان - خصوصا کانون دانش پژوهان نخبه- توشه راهی است که بدان چشمها دوخته ایم.

کانون دانش پژوهان نخبه

پایگاه بسیج شهید علم الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *