شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
تحولات امنیتی عراق؛

پاکسازی چند منطقه در الانبار

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 435473
هلاکت ۳۰ عضو گروه تروریستی داعش در شهر الرمادی و پاکسازی چند منطقه در استان الانبار از آخرین تحولات امنیتی عراق به شمار می‌رود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز خبرداد: ارتش عراق همچنان به عملیات پاکسازی شهر الرمادی واقع در استان الانبار ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش عراق در آخرین عملیات های خود علیه تکفیریها که با همکاری های گسترده نیروهای مردمی صورت گرفت، موفق شدند ۳۰ عضو داعش را به هلاکت برسانند.

در جریان این عملیات همچنین شماری دیگر از تروریست های داعش زخمی شدند و تعدادی از خودروهای متعلق به آنها شناسایی و توسط ارتش منهدم شد.

ارتش عراق همچنین چند منطقه واقع در استان الانبار را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کرد.

رسانه های عراقی اعلام کردند که پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی در استان الانبار به ویژه در شهر الرمادی همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، یک خودرو بمب گذاری شده در منطقه «الطارمیه» واقع در پایتخت عراق منفجر شد. این انفجار سه زخمی از غیرنظامیان برجای گذاشت.

در همین حال برخی اخبار حاکی از حملات گسترده جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به مناطقی در شهر الرمادی واقع در استان الانبار است.

منابع عربی اعلام کردند که در جریان درگیری های ارتش با تروریست های تکفیری داعش در برخی مناطق عراق طی روز گذشته ۳۶ تکفیری به هلاکت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *