جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۴
علی مطهری تاکید کرد:

مجلس برای "تأیید" یا "رد" متن جمع‌بندی مذاکرات مختار است

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 435441
نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: مجلس باید در مورد متن جمع‌بندی مذاکرات نظر دهد و اختیار رد یا تأیید آن را دارد.
مجلس برای "تأیید" یا "رد" متن جمع‌بندی مذاکرات مختار است
به گزارش جهان، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با تأکید بر اینکه متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ باید در مجلس بررسی شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس پس از بررسی متن برجام می‌توانند آن را تأیید یا رد کنند.

وی بر همین اساس اظهار داشت: مجلس مصالح کشور را در نظر می‌گیرد و می‌تواند آن را رد یا تأیید کند. شورای عالی امنیت ملی هم نمی‌تواند جای مجلس تصمیم بگیرد و می‌تواند به مجلس نظر مشورتی بدهد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اضافه کرد: به هرحال مجلس باید در مورد متن جمع‌بندی مذاکرات نظر دهد. البته معتقدم نباید عجله کنیم و باید صبر کنیم و ببینیم تحولات به کجا می‌رسد تا دست مجلس باز باشد و اگر مشکلاتی در راه توافق پیش آمد، مجلس اختیار رد متن جمع‌بندی مذاکرات را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نه بابا
یه تکونی خورد
همان توافق برد-برد2-3!!!!
فریشی
عجب کلکی میزنند! این متن ضمن داشتن چند نکته مثبت دارای نکات منفی هم هست. آری یا نه درست نیست. باید اصلاح شود. اگر کلا مجلس تایید کند معایب آن به گردن مجلس می افتد. اگر کلا رد کنند باز مجلس مقصر میشود. ضمن اینکه چون قبلا در شورای امنیت سازمان ملل طی یک قطعنامه با زیرکی آمریکاییها تایید شده است بدیهی است که مجلس نمیتواند رد کند. یعنی این هیات مذاکره کننده با کمک شورای امنیت یک سنگی را انداخته اند توی چاه که بیون آوردنش از ماندنش ضررش بیشتر است. هردو سر باخت برای ما است.
Finland
مگه میشه نفر سوم قرارداد بین دو نفر رو بدون رضایت نفر دیگه اصلاح کنه!! خوشت میاد کنگره توافق رو اصلاح کنه؟؟ البته می تونید و می تونند به بنداش عمل نکنید و نکنن ولی نمی تونید و نمی تونن اصل توافق رو تغییر بدن که!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
از اول هم قرار بود که متن توافق پس از بررسی در پایتختها و اخذ مجوزهای لازم، به شورای امنیت فرستاده شود که کدخدای عزیز پیشدستی کرد و مجلس ما را در عمل انجام شده قرار داد
Finland
این جور که از حرف شما برداشت میشه تیم مذاکره با اگاهی با شورای امنیت همکاری کرده و این یعنی امین و مومن و مورد اعتماد نیستند! ایا اینطوره؟
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد.
پسر کو ندارد نشان از پدر او را بیگانه خوانند نخوانند پسر
Iran, Islamic Republic of
ببینین معاون حقوقی روحانی چی!!!! گفته! : "داریم بررسی می کنیم که آیا مصلحت است مجلس به موضوع تایید توافق ورود کند!!! "
محمد
Kuwait
بارک الله مطهری حالا شدی مطهری
یک میانه رو
حرف ایشان درست و بجاست
بهتر است نظر قبلی ایشان را نیز مجدد بخانید
نه از منظر جناح خودتان
از منظر حقیقت
ایشون نظرش را می گوید
مساله اینست که هر کدام از جناح ها بخاطر جناح سیاسی خودشان نمیخاهند حرف درست ایشان را بشنوند
محسن
علی آقا مچکریم!
کمی دلگرم مون کردی.
ما دوست داریم شما رو در سنگر اون شهید مطهر ببینیم تا در جبهه تفکرات التقاطی رایج.
United Kingdom
مدرس (رضوان الله علیه) کجایی ؟!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
ایشان چشم بسته غیب گفته!!! بیچاره مجلس!! یاد مدرس ها بخیر!! الآن دولتی ها و حامیان داخلی آنها یک جوخفقانی ای ساخته اند که هرکس ساز مخالف بزند،محکومش می کنند و...و نمایش خارجی ها هم واقعا دیدنی است گویی ما فتح الفتوح کرده ایم!!!!!!!!
کاظم
خواسته ها وخطوط قرمز تبيين شده مقام معظم رهبرى درکجاى اين توافق است ؟