پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

جنایت وحشیانه سعودی‌ها +تصاویر 18+

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 435300
جنگنده‌های سعودی یک روز قبل از سفر تفریحی ملک سلمان به سواحل فرانسه با حمله گسترده به استان تعز صدها یمنی را به خاک و خون کشیدند.
به گزارش جهان  به نقل ازجبهه جهانی مستضعفین، تعداد قربانیان بمباران شهرک "کهرباء المخا" در یمن توسط جنگنده‌های آل سعود به بیش از ۲۸۰ کشته و زخمی رسید.

سایت خبری "المنتصف نت" یمن در این‌باره گزارش داد، در ادامه بمباران مناطق مسکونی یمن توسط جنگنده‌های سعودی شمار شهدای بمباران شهرک المخا در استان تعز به بیش از صد نفر رسید و بیش از ۱۵۰ شهروند نیز به شدت مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

یکی از مسئولان امنیتی شهرک المخا گفت: به دلیل افزایش شمار مجروحان، بیمارستان شهر امکانات لازم و کافی را برای پذیرش آسیب دیدگان بیشتر ندارد.

گفتنی است جنگنده‌های ائتلاف عرب به رهبری عربستان روز جمعه گذشته نیز نیروگاه برق شهر المخا را بمباران کردند که منجر به وقوع انفجار و تخریب بسیاری از منازل شد.

در ادامه تصاویری را از بمباران شهرک "کهرباء المخا" در یمن مشاهده می‌کنید:
 















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر سعودي صهيونيسم
لعنت بر خاندان و ژادشاه عربستان
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کند ظالمین عالم را.
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذالک
Iran, Islamic Republic of
انشا الله که تقاص آنرا پس خواهند داد
سعید
آخ که چقدر حرصم میگیره هیچکی جواب این سعودی های وحشی رو نمی تونه بده. خیلی دعا کردم تا پایان ماه رمضان یه بلایی سر عربستان لعنتی بیاد، اما حیففففففف که نشد. اما امیدوارم به زودی نتیجه این وحشی کاری هاش رو ببینه. الهی آمین....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
انما نملي لهم ليزدادوا كفرا"‌و اثما .
نوبت آل خبث و پليد و منحوس آل سعود نكبت هم بزودي زود خواهد رسيد .
خاك بر سر اين سازمان بي بخار كنفرانس ضد اسلامي مرده بودند يك بيانيه در محكوميت آل سقوط بدهند . !!!!!؟
ايران هم دز كمك كردن به مظلوم فقط حرفشو ميزنه .
اين جنايتكار ها با كمك امريكا و اسرائيل و دول اروپايي و سكوت مجامع مثلا" حقوق بشري هر جنايتي كه مي خواهند مرتكب ميشوند و يك ميليارد مسلمان هم نظاره گر هستند . به خدا چه جوابي دارند كه بدهند .