پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۲۴
سخنگوی ناجا تشریح کرد

آخرین جزئیات قتل پزشک متخصص/ علت قتل مشخص شد

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 435176
سخنگوی ناجا به تشریح آخرین جزئیات پرونده قتل پزشک متخصص اردبیلی پرداخت و گفت: متهم ضمن پذیرش اتهام قتل، اختلافات شخصی و غیرمرتبط با حرفه پزشکی را دلیل این جنایت بیان کرد.
آخرین جزئیات قتل پزشک متخصص/ علت قتل مشخص شد
به گزارش جهان، سردار سعید منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قتل دکتر پیرزاده پزشک متخصص خون اظهار داشت:‌ در محدوده زمانی پس از این رخداد، قاتل توسط کاراگاهان پلیس بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: متهم ضمن پذیرش اتهام قتل، تنش‌ها و اختلافات شخصی و غیرمرتبط با حرفه پزشکی را دلیل وقوع این جنایت بیان کرد.

این مقام ارشد ناجا ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نیز نشان داد که وقوع قتل کوچکترین ارتباطی با مسائل پزشکی نداشته است.

سردار منتظر‌المهدی خاطر نشان کرد: پس از انجام تحقیقات لازم و تکمیل پرونده متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
United States
الان مثلا شما علت قتل را با این خبر متوجه شدید ؟
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه! مسائل شخصی غیر مرتبط با حرفه پزشکی! مگه شما متوجه نشدید!!!!
بروز شایعات به علت عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع است!!
آره دیگه فقط مهم این بود که بحث پزشکی زیرسوال نره !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون جنبه نداریم دارند مطلب را کم کم بیان می کنند!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر این دولت فقط هوای پزشکان میلیاردر را دارد
نمی دانم از کی پزشکی مقدس شده و نمی شود راجع به آن انتقاد داشت
دزدی می کنند رشوه می گیرند اسم آن را می گذارند زیر میزی !?
با جان مردم بازی می کنند می شود جرائم غیر عمد ۰۰۰ با سقط جنین آدم می کشند ۰۰۰
ماست مالی.
Iran, Islamic Republic of
بدون شک مشکل ارتباط پزشکی وجود داشته. شک نکنید.
به نظر من هنوز افکار عمومی به مرحله ای از بلوغ نرسیده که کسی جرات ماست مالی حقایق را نداشته باشد.
افكار عمومي بلوغ كافي دارند و همه چي حاليشونه , مشكل ازافكار صنف پزشكاني است كه از همان ابتداي انتخاب رشته پزشكي( بخصوص رشته هاي مرتبط با انواع جراحي و دندانپزشكي و ارتوپدي ) خواب ميلياردها پول باد آورده و درآمدهاي نجومي از محل بازي با جان مردم بيچاره را مي بينند !!( البه هستند پزشكاني هم كه به خدا و قبر و قيامت اعتقاد دارندو به عهدو قسمي كه هنگام فارغ التحصيل شدن مي خورند ,وفادار مي مانند و حرص و آزشان را تحت كنترل خودشان در مي آورند كه متأسفانه تعدادشان خيلي كمه). اين جماعت طماع و بي وجدانن كه جان انسانها و انسانيت برايشان در برابر ثروت و مال و منال دنيا كمترين ارزشي نداره و خيلي اوقات ديده و مي بينيم كه حتي اگر بيماري در برابر اونها در حال جان دادن باشه و با يك عمل جراحي از مرگ حتمي نجات پيدا ميكنه در صورت عدم توانايي مالي بيمار و اطرافيان بيمار ,حاضر به نجات جان آن بيچاره نيستندوخيلي راحت و بي دغدغه بيمار را رد مي كنند من خودم كارمند يكي از دانشگاههاي علوم پزشكي هستم و بارها شاهد بوده و يا از همكاران بيمارستاني شنيده ام كه بيماراني بوده اند كه به دليل شكستگي استخوان پا و نپرداختن زير ميزي مورد تقاضاي پزشك ارتوپد به خاطر نداشتن پول , پزشك آنكال از قبل انجام عمل جراحي بيمار بيچاره خودداري نموده و ايشان را به پزشك شيفت بعد حواله داده ,اما بيمار بخت برگشته در اين فاصله دچار آمبولي شده و فوت نموده است !!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همين جماعتند كه حتي تحمل ساخت يك سريال طنز تلويزيوني بر پايه برخي واقعيات حاكم بر جامعه پزشكي را هم بر نمي تابند و بي ظرفيتي نشان مي دهند!!
دروغ می گه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
اصلا تو مملکت ما پزشک شده تافته جدا بافته ....
Iran, Islamic Republic of
من برم در حاشیه رو دانلود کنم دوباره ببینم ، شاید این مطلب واسم جا افتاد... الان اصن سلول خاکستری هام کار نمیکنه چرا نمی خوان بگن مسئله پزشکی بوده؟
من آقای دکتر رو میشناختم ایشون هم بسیار مودب و هم ازنظر حرفه ایی خوب بودند فقط مشکل آنکولوژیستها همینه علی الخصوص در وادی سرطان خون چون فرد با پای خودش میاد و با یک درد ناچیز ولی با یک آزمایش میبینی سرطان پیشرفته خونی داره من در زاهدان شاهد بودم که همراه مریض با کلت به مطب دکتر رفت در این زمینه ها باید سایت ها و رسانه گروهی همت کنند و اطلاع رسانی که مشکل بیماری است نه اهمال دکتر
اطلاع رسانی از این بدتر نمیشه.
شباب
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که مسئله ناموسی نباشد...
ایرانی
به این میگن اطلاع رسانی شفاف!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا اینقدر به این موضوع پرداخته میشود؟؟صدها مهلم و مهندس و کارمند به قتل میرسند اما اینطور واکنش دیده نمیشود؟؟تا کی جامعه پزشکی در ایران از حق اضافی برخوردار است؟؟خدا شکر مردم هوشیار شده اند کم کم این جامعه ناسالم مرتود خواهند شد
مهشید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم شما با این سوادت مهندسی؟ برو یه کم مطالعه کن حداقل بدونی معلم و مطرود رو چه جوری بنویسی. در ضمن تو در حد و اندازه ای نیستی که راجع به سالم و یا ناسالم بودن پزشکان محترم ایرانی نظر بدی. در هر قشر و شغلی آدم بد پیدا میشه این که به همه تعمیم بدی نشان دهنده جهل توست و معلومه که هنوز تفکر انتزاعی در تو شکل نگرفته
چه جزئیات جالبی!
مسعود
عجب جزئیاتی بود
کامران
در تیتر خبر فرموده بودید. علت قتل مشخص شد . خوب چی بود؟
خب شما که می خواستی این طوری اطلاع رسانی کنید مثل گذشته سکوت میکردید بهتر بود
محمد
خب پزشک متخصص بوده که بوده!
حالا اگه طرف دکترای مهندسی برق از دانشگاه شریف هم داشت، مینوشتند فلانی (بدون هیچ پسوندی) کشته شد!
بخدا حالم از هر چی پزشکه بهم میخوره. عده ی خیلی زیادی، بیش از حد بهشون احترام میذارن. بس کنید دیگه. اونا هم یکی مثل شمان. جامعه طوری پیش رفته که یکی که مدرک پزشکی از دانشگاه دارغوزآباد هم داشته باشه، ارزشش از یکی که مهندسی شریف هم خونده باشه، بیشتره!
حالا شما تیتر زدید پزشک متخصص! یا علت ربطی به مسایل پزشکی نداره! خب باشه! فهمیدیم طرف پزشکی خونده!
منم از تو حالم به هم میخوره که حتی یک روز از زندگی یک پزشک رو ندیدی اینجور توی اوج کوته فکری هرچی از ذهن عقب افتادت بیرون میاد به زبون میاری