جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان افتتاح قطعه چهارم کنارگذر تهران

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 435022
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در جریان بازدیداز قطعات ۲ و ۴ عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی تهران از افتتاح قطعه چهارم این کنارگذر در سال آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه بازدید از روند اجرایی کنارگذر جنوبی تهران گفت: با توجه به توان بسیار بالایی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعم از نیروی انسانی متخصص و بیش از ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات در این پروژه به کار گرفته است، نسبت به برنامه زمان بندی جلو هستیم.

وی افزود: در قطعه چهارم به طول تقریبی ۴۰ کیلومتر نزدیک به ۴۵ درصد عملیات زیر سازی انجام شده است که با این وضعیت پیش بینی می کنیم ظرف مدت یک سال آینده این قطعه به بهره برداری رسیده و به آزاد راه قم - تهران و در نهایت به آزاد راه حرم تا حرم و به شهر گرمسار متصل شود.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: پروژه کنار گذر جنوبی تهران طی یک قرار داد ۴ ساله پیش بینی شده است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در صورت تامین مالی به موقع می توانیم زمان را تا ۲۵ درصد کاهش داده و این پروژه بزرگ را در مدت ۳ سال مورد بهره برداری قرار دهیم.

پروژه آزاد راه کنار گذر جنوب تهران (آبیک-چرمشهر) یکی از بزرگترین پروژه های آزاد راهی کشور است که نزدیک به ۴۰ روز پیش توسط معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی شد. طول این آزاد راه حدود ۱۶۰ کیلومتر می باشد و حجم عظیم ترافیکی غرب و شمال غرب کشور را به آزاد راه حرم تا حرم متصل می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *