پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳
برای گذراندن تعطیلات؛

سفر پادشاه سعودی با ۱۰۰۰ نفر به‌ فرانسه

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 434810
ملک سلمان پادشاه عربستان اواخر هفته به همراه هیئتی متشکل از دست کم هزار نفر به سواحل «کوت دازور» فرانسه می رود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رأی الیوم خبر داد، پیش بینی می شود هواپیمای اختصاصی ملک سلمان صبح شنبه در فرودگاه بین المللی «نیس» فرود آید. یک منبع نزدیک به دربار پادشاهی عربستان گفت: ملک سلمان برای گذاراندن تعطیلات تابستانی و استراحت به خلیج «ژوان» در فالوریس خواهد رفت.

هر چند ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ بر مسند قدرت بود، هیچگاه تعطیلات تابستانی را در کوت دازور سپری نکرد ولی ملک سلمان با پیروی از ملک فهد به دنبال زنده کردن این سنت است. ملک فهد بعد از خرید ویلا در سال ۱۹۷۹ تا مرگش در سال ۲۰۰۵، تعطیلات تابستانی خود را به صورت منظم در خلیج ژوان سپری می کرد.

ملک سلمان برای گذراندن سه هفته تعطیلات تابستانی با هزار نفر هیئت همراه به کوت دازور می رود، سفارت عربستان نیز در استقبال از هئیت پادشاهی ۴۰۰ اتاق را در هتل های لوکس «لاکروازیت وی کن» و ۴۰ اتاق دیگر را در «کاپ دانتیب» رزرو کرده است. بر این اساس نزدیکان ملک سلمان نیز در ویلایی در خلیج ژوان اقامت خواهند داشت.

مقامات امنیتی فرانسه برای تأمین امنیت ملک سلمان سواحل نزدیک به ویلای شخصی او را به روی عموم بسته اند و مسئولان گارد ساحلی نیز کشتیرانی در شعاع ۳۰۰ متری مقابل ویلای پادشاه عربستان را ممنوع اعلام کرده اند. همچنین شمار زیادی نیروهای پلیس برای کنترل و تامین امنیت منطقه در نزدیکی ویلای ملک سلمان مستقر خواهند بود.

گفتنی است سفر پادشاه و خاندان سلطنتی عربستان برای خوش گذر انی به فرانسه در حالی انجام می گیرد که طی ماه های اخیر تجاوز نظامی این رژیم به یمن به کشته شدن هزاران شهروند بی گناه و نابودی زیر ساخت های این کشور منجر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کشوری که پادشاه و نزدیکانش 3 هقته یعنی 21 روز یا یک بیست و هفتم سال رو بتونه به امان خدا رها کنه بره تفریح اون هم خارج از مرز کشورش ببین چی میشه
همین الان کارمندای ساده کشور من حتی در صورت توان مالی نمی تونن سه هفته کارشون رو تعطیل کنن!!!
ناشناس
کشور شما کجاست؟
نیما راسخ
انتقام سخت و دردناکی در انتظار این حشرات موذی است.این از لجن کمترها آبرویی برای اسلام باقی نگذاشته اند.