جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعلام علت ناهماهنگی در مدیریت بحران‌سیل

چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 434587
رئیس کمیته عمران شورای شهر با اشاره به حوادث سیلاب اخیر در تهران گفت: متأسفانه هماهنگی بین سازمان هواشناسی، مدیریت بحران، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی و شهرداری وجود ندارد.
به گزارش جهان، اقبال شاکری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هواشناسی در مدیریت بحران ضعیف عمل کرده است، گفت: بدون اطلاع‌رسانی قبلی و بدون اعلام آمادگی به ارگان ها این حوادث رخ داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در سال گذشته نیز حوادث مشابه رخ داده است.

وی با تأکید بر این موضوع که در مدیریت بحران نیازمند ارزیابی هستیم، گفت: نباید جان و مال مردم در حوادث به خطر بیفتد.

شاکری با اشاره به اینکه در تعطیلات این اتفاق رخ داد، گفت: مردم خارج از شهر بودند، وگرنه تلفات بیشتری رخ می‌داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت بحران در شهر تهران ناهماهنگی سنگینی دارد گفت: اورژانس اعلام می‌کند شرایط بحران را به آنها اعلام نکرده‌اند و از تلفن‌های مردمی به نتیجه رسیده‌اند.

شاکری اضافه کرد: تعجب‌آور است که سایت‌های بین‌المللی وضعیت آب و هوایی را زده‌اند و ما مطلع نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ارتباطی با این موضوع نداشته است، گفت: باید راهداری ورود پیدا می‌کرد و همچنین هواشناسی به سازمان مدیریت بحران، شرایط جوی را اعلام می‌کرد.

عضو شورای شهر بیان کرد: امروز اطلاع یافتیم که یک جسد دیگر پیدا شده است، همچنان در بر خی از روددره‌ها جست‌وجو ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *