جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
میرباقری در نشست خبری «دندون طلا» عنوان کرد

احتمال ساخت سریال «سلمان فارسی»

چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 434474
کارگردان مختارنامه گفت: امیدوارم در آینده شاهد تولید آثار فاخری همچون سلمان فارسی در شبکه نمایش خانگی باشیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نشست خبری سریال "دندون طلا" عصر امروز با حضور داوود میرباقری کارگردان، مهران برومند تهیه کننده، حمیدرضا آذرنگ، مهدی فخیم‌زاده، ستاره اسکندری و حامد بهداد از بازیگران این سریال در سالن همایش‌های شرکت یک و یک برگزار شد.

میرباقری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه تئاتر "دندون طلا" در حدود ۴ ماه ۱۲۰ اجرا رفته است گفت: در شرایطی اجرای این نمایش را به پایان می‌رسانیم که مخاطبان و تماشاگران علاقه‌مند زیادی برای این تئاتر وجود داشت.

وی افزود: اجرای "دندون‌ طلا" به دلیل ثبت خاطرات خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی تصویر شد و امیدواریم که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار بگیرد.

میرباقری اضافه کرد: آرزویم این است که بتوانم روزی سریال سلمان فارسی را در تلویزیون و رسانه ملی تولید کنم. سلمان پروژه‌ای است که برای من تبدیل به یک باور شده است اما با توجه به مشکلات موجود در رسانه ملی و ظاهرا مشکلات مالی این سازمان به زودی نتوانیم شاهد ساخت سلمان باشیم.

کارگردان "دندون طلا" اضافه کرد: متن و فیلمنامه این سریال آماده است و در صورتی که شرایط آماده شود به سرعت کار تولید آن را شروع می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در ادامه تولید آثار در شبکه نمایش خانگی شاهد تولیدات آثار فاخری همانند سلمان فارسی باشیم و در آینده راهی که در پیش گرفته‌ایم تولید این سریال در شبکه نمایش خانگی به ثمر برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *