پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عباس‌زاده: تا ابد سرخ می‌مانم

دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 434214
عباس‌زاده خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: متأسفانه امسال در لیست آقای برانکو جایی ندارم و باید تیم محبوبم را ترک کنم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد عباس‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس تهران مطلبی را خطاب به هوادارانش در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

پدیده دو فصل پیش لیگ برتر فوتبال با انتشار تصویر زیر نوشت:

«امشب یک دنیا غم دارم و اواره ی کوچه های تهرانم...شاید ذره ای از دردم کم شه...متأسفانه امسال تو لیست اقای برانکو جایی ندارم و باید تیم محبوبم را ترک کنم،،اقای برانکو استاد عزیز منه و حرفشو روى سرم میزارم،، بلأخره مربیگری سلیقه ایه و من توى تیم امسالشون جایی ندارم و بدون شک کسی رو که بهتر از من میتونه به پرسپولیس کبیر کمک کنه در نظر دارن..از اونجا که من هم فقط موفقیت پرسپولیس و میخام پس من هم راضیم که کسی بیاد که بهتر از من باشه.... ای هوادار...منم...محمد عباس زاده... پسر پرسپولیس...منم مثل تو سالهاست با شکست این تیم گریه کردم و با پیروزیهایش خندیدم،،هوادار تو شاهدی که برایه تیمم کم نگذاشتم پس پیش وجدانم راضی هستم توهم از من راضی باش..برای پرسپولیس محبوبم و بچه های تیم و اقای برانکو ارزوی موفقیت میکنم..ولی بدون اگه روزى پرسپولیس منو بخواد بدون منت و چشم داشت برمیگردم و نوکریه پرسپولیس محبوبم رو میکنم...تا ابد سرخ میمونم..خدایا خودت نگهدار عشقم پرسپولیس باش..تقدیم به همه ى هوادارای پرسپولیس».





بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر تو با غیرت