شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حریم حرم علوی سه برابر می شود

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 434010
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی این ستاد در عراق پیشرفت خوبی داشته است، گفت: با بازگشایی بخش زیارتی صحن حضرت زهرا(س) فضای حرم امیرالمؤمنین(ع) ۳ برابر می‌شود.
به گزارش جهان،‌ حسن پلارک در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌ای عمرانی عتبات گفت: هم‌اکنون بخش زیارتی صحن حضرت زهرا(س) بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و در روز عید غدیر خم از آن بهره‌برداری می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: با بهره‌برداری از آن صحن، گنجایش حرم امیرالمؤمنین(ع) ۳ برابر می‌شود و دیگر مشکل اقامه نماز جماعت نخواهد بود.

وی در تشریح وضعیت صحن عقیله بنی‌هاشم(س) گفت: جلیل به‌عنوان مدیر طرح ساخت صحن عقیله بین‌هاشم(س) و رحمانی رئیس کمیسیون صنایع مجلس، مشاور عالی ستاد و مسئول پشتیبانی صحن عقیله بنی‌هاشم(س) منصوب شدند.

هم‌اکنون این طرح پیشرفت فیزیکی نداشته ولی با مشارکت ۴ شرکت پیمانکاری، مشاوره و طراح، تجهیز کارگاه و رفع موانع خیابانی در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *