چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

بوسه نماینده کویتی بر پیشانی پدر «مغنیه»

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 434009
چندی پس از تمجید دبیر کل حزب‌الله لبنان از واکنش اتحادبرانگیز مردم کویت به حادثه تروریستی اخیر این کشور، یک نماینده پارلمان کویت در سفر خود به لبنان از مقام پدر شهید عماد مغنیه فرمانده ارشد شهید حزب‌الله تجلیل کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «عبدالحمید دشتی» نماینده پارلمان کویت در جریان سفر خود به لبنان، به منزل پدر «عماد مغنیه» فرمانده ارشد شهید حزب‌الله رفت و با خانواده این شهید دیدار کرد.

طبق گزارش وبگاه خبری «الان» کویت، دشتی در کنفرانسی خبری پس از این دیدار از مقام شهدای مقاومت تمجید کرد و با بیان اینکه با تعدادی از دوستان خود با پدر و مادر شهید عماد مغنیه و فرزند او جهاد مغنیه دیدار کرد، گفت که او تقدیر و تجلیل دولت کویت را از مقام این شهدا بیان می‌دارد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000434/nf00434009-1.jpg

چندی پیش سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، از واکنش مردم و دولت کویت به حادثه تروریستی اخیر در مسجد امام صادق علیه‌السلام که بیش از 20 کشته بر جای گذاشت تقدیر کرد.

تقدیر سید حسن نصرالله از مردم و دولت کویت، انعکاس گسترده‌ای میان کویتی‌ها داشت و بسیاری از این موضع دبیر کل حزب‌الله ابراز خرسندی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد سید حسن
درود بر دلاور مرد عرب سيد حسن نصرا...