جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

پاسخ‌ موشکی یمن به حملات سعودی‌‌ها

جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 433772
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علاوه بر شلیک ۱۱ موشک به ظهران و جیزان عربستان ،۱۶۰ نظامی سعودی و ۱۴۰ نظامی دیگر را که تابعیت پاکستانی ومصری دارند ،نیز به اسارت گرفتند.
به گزارش جهان، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المیادین خبرداد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایات وحشیانه سعودی‌ها پنج موشک گراد به پایگاه نظامی "ملحمه" در جیزان شلیک کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین شش موشک به سوی مرکز ارتباطات در ظهران شلیک کردند.

حملات سعودی ها به پالایشگاه های عدن


بعد از اصابت موشک‌های کاتیوشا به مخازن نفت، آتش سوزی مهیب در پالایشگاه‌های عدن در یمن رخ داد.

شبکه تلویزیونی المسیره نیزگزارش داد:هواپیماهای سعودی - آمریکایی، ساختمان وزارت خارجه یمن را در صنعا هدف قرار دادند.

آل سعود، قاتل کودکان یمنی


هواپیماهای رژیم آل سعود و آمریکا در جدیدترین حملات خود به استان حجه، با حمله به مناطق مسکونی، کودکان بی گناه را هدف گرفتند.

حمله وحشیانه سعودی ها به رفتگران !


شبکه تلویزیونی المسیره درگزارشی از صنعا اعلام کرد: در حملات هوائی رژیم آل سعود به مجتمع مسکونی رفتگران شهرداری صنعا در حی السعوان در این شهر بیش از ۳۰ واحد مسکونی ویران شده است و دهها تن شهید یا زخمی شده اند.

یکی از اهالی این منطقه گفت: متجاوزان سعودی و صهیونیستی فقرا را هدف قرار می دهند. این درحالیست که ما فقرا نه هیچ گونه گرایش حزبی داریم و نه از شخص خاصی طرفداری می کنیم. جرم ما این است که مردم یمن هستیم.

از سوی دیگر جنگنده‌های سعودی-آمریکایی در حمله شبانه به بازاری در استان تعز، چند شهروند یمنی را به شهادت رساندند و خسارت‌های زیادی به اماکن تجاری وارد کردند.به گفته شهروندان یمنی، این منطقه به هیچ عنوان نظامی نبوده است.

پرس تی وی نیزگزارش داد: جنگنده های سعودی با حمله به استان صعده یک مسجد، یک مدرسه و چندین مرکز بهداشتی و تجاری را هدف قرار دادند و ویران کردند.

با شروع حملات سعودی‌ها به یمن از بیست و ششم مارس تاکنون ۴۷۰۰ تن که اکثرا غیرنظامی بودند، جان خود را از دست داده‌اند. همچنین زیرساخت‌های بسیاری ازجمله مدارس، مساجد و مناطق مسکونی ویران شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *