جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ترافیک سنگین در محورهای ورودی مازندران

جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 433725
فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: محورهای ورودی مازندران از ترافیک سنگین برخوردار است.
به گزارش جهان، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران گفت: محور هراز از محدوده پلور تا وانا ترافیک ورودی سنگین دارد و در محور سوادکوه نیز از زیراب تا شیرگاه ترافیک سنگین مشاهده‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علت سنگین شدن ترافیک در شیرگاه، باریک شدن جاده است، اظهار کرد: به دلیل اینکه خودروها از استان تهران در محور چهاربانده به سمت مازندران سرازیر می‌شوند، در حوزه زیراب و شیرگاه جاده یک‌بانده می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان نیز ترافیک نیمه‌سنگین دارد و تا ساعت سه بامداد فردا از کرج به سمت مازندران یک طرفه است، افزود: از روز سه‌شنبه هفته‌جاری ترافیک در محورهای ورودی مازندران جاری است و این ترافیک تا دو روز آینده آرام و سبک می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ، علت اصلی تصادفات است، گفت: به عنوان خط قرمز با هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز در محورها برخورد می‌کنیم و برابر قانون خودروها تا سه روز به پارکینگ منتقل می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *