جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

حاشیه دیدار رئیس‌جمهوری با ورزشکاران

پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب: 433633
ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی شرکت کننده در ضیافت افطاری چهارشنبه شب با رییس جمهوری، چندین بار و پی در پی تیم مذاکره کننده هسته‌ای را با ایستادن و دست زدن مورد تشویق قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این دیدار که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، اولین دیدار عمومی رییس جمهوری اسلامی ایران بعد از توافق هسته ای تلقی می‌شد که دیروز ( سه شنبه ) در وین اتریش بین جمهوری اسلامی ایران و۱ کشورهای گروه +۵ بدست آمد.

در دیدار امشب که با حضور گسترده جامعه ورزش مواجه شده بود، زمانی که گوینده سالن به موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشاره کرد و از حاضران خواست آنان را تشویق کنند، جامعه ورزش سر پا ایستاد و برای لحظات زیادی با دست زدن به تشویق تیم مذاکره کننده پرداختند.

این تشویق ها فقط به ابتدای مراسم محدود نشد و حاضران درطول مراسم وزمانی که سخنرانان و رییس جمهوری در باره موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای صحبت می‌کردند با تشویق حاضران مواجه شدند.

تعداد زیادی ازچهره های ورزشی ازجمله علی دایی، سعید معروف،شهرام محمودی، پرویز مظلومی، بهداد سلیمی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد مایلی‌کهن و تعدادی از قهرمان جانباز و معلول و ورزش زنان در آن حضور داشتند.

قبل از این مراسم ، چند تن از ورزشکاران ورزش‌های باستانی و پهلوانی به اجرای برنامه پرداخته و بخشی از آیین‌های این ورزش ایرانی را به نمایش گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چیزی که عجیبه اینه که چطور یه عده برای چیزی کف میزنند که اصلا نمی دونن به ازای اون چی داده شده و چی گرفته شده!!
اونم بعد از تجربه ژنو و لوزان که بعدا معلوم شد چه کلاه گشادی سرمون رفته!