کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی دولت:

هیچ طرحی برای دولت مهم‌تر از رفع تحریم ها نبود

25 تير 1394 ساعت 6:48

سخنگوی دولت با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، گفت: هیچ طرحی برای دولت از این مهم‌تر وجود نداشت که تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی را برطرف کند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت در مراسم ضیافت افطاری غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس در تالار گلستان جاده رشت‌‌ ـ فومن با قدردانی از این نماینده اظهار کرد: دولت و هیئت وزیران به رشادت جعفرزاده افتخار می‌کنند.

وی با تبریک جمع‌بندی هسته‌ای افزود: برطرف شدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی مهم‌ترین طرح دولت بود. هیچ طرحی برای دولت از این مهم‌تر وجود نداشت که تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی را برطرف کند.

سخنگوی دولت گفت: در راستای توسعه اقتصادی کشور مشکلاتی وجود داشت که باید برطرف می‌شد و دولت نیز باید طرحی ارائه می‌کرد که رشد منفی اقتصادی را به مثبت تبدیل کند و تورم را تقلیل دهد و فضایی آرام برای تیم مذاکره‌کننده ایجاد کند تا تیم مذاکره‌کننده بتواند از موضع قوی‌تری عمل کند.

وی با اشاره به استیضاح چند نفر از وزرای دولت، تصریح کرد: برای دولت مهم بود که از وزرای خود در چنین شرایطی دفاع کند.

نوبخت به گیلانی بودن خود افتخار کرد و افزود: اگر دیروز به نمایندگی مردم گیلان در قوه مقننه خدمت می‌کردم امروز خدمت‌گزار مردم در قوه مجریه هستم.

به گزارش فارس، مراسم جشن و سرور و شادی همراه با افطار با حضور خواننده بومی و سنتی گیلان «ناصر وحدتی» و جمع بسیار زیادی از مردم و مسئولان به میزبانی جعفرزاده در تالار گلستان برگزار شد.


کد مطلب: 433629

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/433629/هیچ-طرحی-دولت-مهم-تر-رفع-تحریم-نبود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com