جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

آیت‌الله‌وحید: مسیرخدمت با درایت ادامه یابد

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 433536
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی نیت دولت را خدمت به مردم دانست و گفت: به زانو درآوردن قدرت های بزرگ در مذاکرات هسته ای اقدامی بزرگ و ارزشمند است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر تشیع صبح چهارشنبه در دیدار محمد نهاوندیان با ایشان افزودند: نیت دولت خدمت به مردم است و در فرصت جدیدی که بعد از توافق هسته ای ایجاد شده، مسیر خدمت باید با درایت ادامه یابد.

ایشان تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای را متعهدانه و هنرمندانه عنوان و تاکید کردند که هیچگاه دعا برای موفقیت رییس جمهوری و دولت را فراموش نمی کنند.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.

رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارایه گزارشی از مهمترین برنامه های دولت، این مرجع عالیقدر را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای ۵+۱ قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ان شاء الله
Romania
موضع من سکوت الهام بخش وحدت است جهان نیوز، والا حرف برای گفتن و ارزیابی عملکرد اقایان بسیار زیاد است...