پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هشدار چمران نسبت به گود اطراف برج میلاد

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 433515
رئیس شورای شهر تهران گفت: تا چند ماه دیگر گودی که در حاشیه برج میلاد است نا ایمن می شود و باید برنامه ای برای ایمن سازی آن انجام داد.
به گزارش جهان، مهدی چمران در گفتگو با مهر با بیان اینکه شهرداری در رابطه با زمین و ایمنی منطقه ای که گود میلاد در آن واقع شده است مسئولیت دارد، گفت: پروژه ای که در کنار برج میلاد تعریف شده است به یکی از تعاونی های ناجا واگذار شده اما از جهت ایمنی و... شهرداری مسئولیت دارد. شهرداری اعلام کرده است ما مسئولیت در اجرای این گود نداریم و گودبرداری را یکی از شرکت های تعاونی ناجا انجام داده است.

وی ادامه داد: روش «نیلینگ» برای ایمنی گودها تا ۲ سال جواب می دهد و تا چند ماه دیگر این مدت تمام می شود و ما زودتر این هشدار را دادیم تا مسئولان این گود آماده باشند یا گود را تعیین تکلیف کنند یا دوباره عملیات نیلینگ جدید را انجام دهند.

چمران در پاسخ به این پرسش که نقش شهرداری در خصوص ایمن کردن گود برج میلاد چیست، گفت: شهرداری باید اخطارهای لازم را بدهد تا مسئولان این گود اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند.

چندی پیش، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با رد ادعای خطرناک بودن گود جنب برج میلاد گفته بود که «بررسی های ما نشان می دهد که این گود هیچ خطری ندارد و مشکل خاصی ایجاد نمی کند».

عیسی میراحمدی عنوان کرده بود: متاسفانه گاهی در مورد این گود اینگونه برداشت می شود که شهرداری مسئولیت تکمیل پروژه و ساماندهی گود را برعهده دارد. در صورتی که این طور نیست و در این پروژه تنها زمین و عوارض از آن شهرداری تهران است. مسئولیت اجرایی پروژه گود جنب برج میلاد مربوط به بنیاد تعاون ناجاست و به تازگی طی جلسه ای مسئولان شهرداری تهران با مسئولان بنیاد تعاون ناجا تصمیم بر آن شد تا سازمان اجرایی مسئول، کار را از سر بگیرد و بررسی های ما نیز نشان می دهد که تیم اجرایی از هفته قبل فعال شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *