شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

همکاری سازمان ملل با ریاض در کشتار یمنی‌ها/ اقدام شگفت‌آور

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 433264
در حالی که سازمان ملل تاکنون نقش کلیدی در جنایات سعودی ها علیه مردم یمن ایفا نموده و وظایف قانونی و حقوق بشری خود را کاملا فراموش کرده، اکنون به ارسال مواد غذایی فاسد به یمن هم متهم شده است.
همکاری سازمان ملل با ریاض در کشتار یمنی‌ها/ اقدام شگفت‌آور
به گزارش جهان، پایگاه خبری القدس العربی روز سه شنبه گزارش داد که سازمان استاندارد یمن، برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل را متهم به ارسال مواد غذایی فاسد و غیر قابل استفاده برای مردم این کشور کرد.

بنابر این گزارش، خبرگزاری یمنی سبا نیز اعلام کرد که برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل یکشنبه گذشته دو کشتی حامل سه هزار و سیصد تن آرد سفید که تاریخ استفاده آن به اتمام رسیده و از اردن ارسال شده بود، به بندر الحدیده در غرب یمن رسید.

سازمان ملل در باره این مساله تا کنون توضیحی نداده است.

برپایه این گزارش، هیات بازرسی و استاندارد یمن ۶۰ هزار کیسه آرد سفید را به منظور بازرسی سلامت، توقیف کرده است.

هیات بازرسی و استاندارد یمن اعلام کرد که پس از انجام تحقیقات از مواد غذایی ارسالی، محموله بعد از عید فطر به برنامه جهانی غذا بازگردانده می شود.

سازمان ملل در ابتدای ماه جاری میلادی از وضعیت فوق العاده و نگران کننده انسانی در یمن خبر داده و اعلام کرده بیش از ۲۰ میلیون یمنی به کمک های غذایی نیاز دارند.

یمن از ششم فروردین با شروع حملات عربستان و ۹ کشور عربی قرار گرفته و از دریا، زمین و هوا تحت محاصره این ائتلاف به سرکردگی آل سعود قرار دارد و مردم این کشور با کمبود مواد غذایی دارویی و آب سالم مواجه شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا قیمت و ارزش جان انسان و نو ع بشر در آفریقا و اسیا ارزان و بی مقدار و در اروپا و آمریکا گزاف و گران است؟!!!
.
این سوالی بود که احمدی نژاد بارها در نشستهای سازمان ملل و در مصاحبه با شبکه ها و خبرگزاریهای غربی و آمریکایی از آنها پرسید ولی هیچ کدام حرفی برای گفتن نداشتند و لال مونی گرفتند! ولیکن متاسفانه دولت تدبیر و امید با یک ژست روشنفکری و به بهانه برقراری آرامش و کاهش تنش در روابط بین المللی و.... مانند برخی از آنها چشم خود را بر روی این فجایع بست و از کنار آنها گذشت و فقط به یک محکومیت در حد سخنگوی وزارت خارجه اکتفا کرد.