جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۲

تیتر جالب هاآرتض درباره نتانیاهو+عکس

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 433255
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی با اشاره به قریب الوقوع بودن توافق هسته ای ایران، با تیتری جالب از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه های آتی وی در خصوص ایران سوال می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یکی از تیترهای اصلی امروز سه شنبه روزنامه هاآرتض با این عبارت منتشر شده است: «نتانیاهوی بیچاره؛ دیگر جایی برای صحبت کردن درباره بمب ایران وجود ندارد.»

این تیتر اشاره به شکست تلاش های چند ساله ای دارد که «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از اثبات صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران انجام داده و در این راه ادعاهای زیادی را برای فریب جامعه جهانی مطرح کرده بود.


نتانیاهو در این راه حتی با نشان دادن تصویری نقاشی شده از یک بمب در مجمع عمومی سازمان ملل و هشدار درباره اینکه ایران فاصله چندانی تا ساخت بمب اتم ندارد تا مدت ها موجبات تمسخر خود را از سوی مقامات و رسانه های کشورهای مختلف فراهم کرد.

نتانیاهو حتی مدعی است توافقی که احتمالا میان ایران و کشورهای ۱+۵ حاصل می شود مانع از دستیابی ایران به بمب اتم نمی شود از همین رو این توافق به هیچ وجه قابل قبول وی نیست.

با تمام این تلاش ها و اقدامات اگر امروز توافق میان ایران و کشورهای ۱+۵ امضا شود، نتانیاهو بزرگترین بازنده آن خواهد بود و به راستی پس از امضای این توافق و به رسمیت شناختن فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران، نتانیاهو از چه حربه ای برای دروغ پردازی های خود علیه ایران استفاده خواهد کرد؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آبادانی
... میام براتاااااااا
دوستدار ظریف و مذاکره
درود بر ظریف عزیز. خدانگهدار تو!