جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

پاسخ به «غلط زیادی» نتانیاهو+تصاویر

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 433232
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صفحه توئیتر فارسی خود را با چند غلط املایی راه اندازی کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، با راه اندازی صفحه فارسی توئیتر نتانیاهو اولین پست خود را با یک غلط املایی آغاز کرد و کلمه فارغ را فارق نوشت ,که این پایان کار نبود و در پست دوم خود کلمه سازش پذیری را سازشپذیری نوشت. نتانیاهو که یکی از اصلی ترین مخالفان توافق هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ است و در کابینه این رژیم بار دیگر مخالفت خود را با هرگونه توافق با ایران اعلام کرد و گفت متاسفانه از وین اخبار بدی می رسد و موید این است که آنها ( ۱+۵ ) دارند توافقی بسیار بد را با ایران به امضاء می رسانند. تا اینکه موضوع غلط املایی سوژه ای دیگر برای کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر شود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به باد تمسخر بگیرند.



بعد از انتشار این خبر کامنت های که از طرف کاربران برای نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی فرستاده شد بسیار دیدنی و در برخی موارد خنده دار می باشد که شما را به دیدن برخی از این کامنت ها دعوت می کنیم.


اما این پایان کار نبود و توئیتر نتانیاهو برای جبران گاف اول خود و فرار کردن از تمسخر کاربران پست دوم خود را منتشر کرد تا شاید بتواند کمی کاربران را به پست جدید سوق دهد که این بار هم توانست کاربران را به سوی پست جدید خود هدایت کند .اما باز هم با تمسخر و طنز پذیرابی شد.



و اما کامنت های پست دوم


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *