جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حمله شدید سفیراسراییل به توافق باایران

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 433199
یک دیپلمات صهیونیست در سخنانی علیه مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ مدعی شد: «اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، نه بر روی میز مذاکرات، بلکه در منوی مذاکرات بوده‌اند».
به گزارش جهان به نقل از فارس، «رون درمر»، سفیر رژیم اشغال‌گر قدس در ایالات متحده، طی حملاتی شدیداللحن به توافق احتمالی هسته‌ای بین ایران و شش کشور موسوم به ۱+۵، مدعی شد که توافق مزبور راه رسیدن ایران به سلاح هسته‌ای را هموار خواهد ساخت.

این دیپلمات صهیونیست می‌گوید که اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، «نه بر روی میز مذاکرات، بلکه در منوی مذاکرات بوده‌اند». بر اساس این کنایه وی مدعی است که منافع رژیم متبوعش و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ نادیده گرفته شده است.

درمر در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که رژیم صهیونیستی تنها رژیم مسلح به سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است و تاسیسات هسته‌ای این رژیم تحت نظارت هیچ نهاد بین‌المللی قرار ندارد.

ایران بارها ادعاهای مقامات صهیونیستی و غربی مینی بر تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای را بی‌اساس دانسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشتار کودکان غزه یادمان نرفته صهیونیستهای جنایتکار جنگی بایستی محامه شوند .