پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۳

شکایت بسیج دانشجویی ازدانشگاه آزاد

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 433172
مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: اعتراض سازمان بسیج دانشجویی از مصوبه محدودسازی بسیج در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها بررسی می‌شود.
داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیگیری شکایت بسیج دانشجویی از دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه غیرقانونی این دانشگاه در محدودسازی بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج دانشجویی پیگیر این شکایت است.

وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی به شدت پیگیر این شکایت است و به جاهایی رسیدیم، اما هنوز وضعیت این شکایت نهایی نشده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی درباره پیگیر‌ی‌های این سازمان از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، اضافه کرد: این مسئله در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها طرح شده و به احتمال زیاد در جلسه آتی این شورا به بحث گذاشته شود.

به گزارش تسنیم، دانشگاه آزاد طی بخشنامه‌ای برخلاف قانون سعی در محدودسازی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها داشته که این مسئله با مخالفت دانشجویان بسیجی سراسر کشور در دانشگاه آزاد و مسئولان بسیج دانشجویی مواجه شده است.

سازمان بسیج دانشجویی در اعتراض به این مسئله با صدور نامه‌ای از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواسته در خصوص ابطال و یا اصلاح بخشنامه مذکور اقدامات لازم را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بدنیست بدانید هاشمی بندی به قانون کرسی های آزاد اندیش اضافه نموده مبنی بر مصونیت قضایی دانشجویان سخنران تا درمورد هرچه خواستند بگویند وتوهین کنند
سعید
در حال حاضر چشم بیدار دانشگاه ها بسیج دانشجویییه...
... میدونند نمیتونن در مورد بسیج دانشجوی کاری کنند اقدام به محدود کردنشون دارند.
دانشجوی واحد جلفا
United States
بسیجیان دلاور من هم از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بخاطر انتصابات خودسرانه و بدون انجام استعلامات حراستی و گزینشی ناراحتم . در دانشگاه آزاد جلفا فردی را با حکم سه ماهه معاون آموزشی کرده‌اند که قبلا دو بار صلاحیت عمومی و حتی صلاحیت کاری این فرد را رد کرده‌اند.
حالا شهریه‌ها را گران کردند که به چنین افرادی حق مدیریت دهند ! مسئولین دانشگاه مگر قرار نبود با درآمد زایی ، شهریه‌ها را کاهش دهید. انصاف داشته باشید از کجا بیاوریم.