کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابلاغ طرح مدارس جامع محیط زیستی

22 تير 1394 ساعت 23:10

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح مدارس جامع محیط زیستی برای اجرایی شدن در سطح کشور ابلاغ می شود.


به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست هماهنگی در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش با حضور مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسن ضیاء الدینی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اجرایی نمودن تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش ارایه و به چالش هایی همچون کمبود اعتبارات ، مدرسین و منابع آموزشی مورد نیاز اشاره شد.

در ادامه مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست از اهمیت اجرایی شدن طرح مدارس جامع محیط زیستی و پیشبرد اهداف تفاهم نامه بین دو دستگاه سخن گفت.

بنا بر این گزارش، حمیدی با بیان اینکه همکاری های بین بخشی بسیار حائز اهمیت است ، به ظرفیت های زیاد برای جریان سازی و موج آفرینی در وزارت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف تفاهم نامه فیمابین یاد کرد.

وی اعلام کرد: طرح مدارس جامع محیط زیستی برای اجرایی شدن در سطح کشور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به تمامی مدارس ابلاغ می شود.


کد مطلب: 433145

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/433145/ابلاغ-طرح-مدارس-جامع-محیط-زیستی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com