کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

#ما_آماده_مبارزه_با _استکبار_هستیم

22 تير 1394 ساعت 17:33

فکر میکنم بعد از کمپین #من_عاشق_مبارزه_با_اسرائیل_هستم بتوانیم یه کمپین دیگری راه‌اندازی کنیم و این آمادگی خودمان را جهانی کنیم: #ما_آماده_مبارزه_با_استکبار_هستیم


به گزارش جهان،‌ وحيد ایمانی مجری شبكه سوم سيما درباره ديدار اخير دانشجويان با رهبرانقلاب در صفحه كاربری خود در اينستاگرام نوشت:

جای شما خالی، دیشب افطار را در معیت حضرت ماه بودم و الحمدلله جلسه خوب و بانشاط و پر باری بود و بچه های دانشجوی دهه چهارمی، توانستند خوب آبرو داری کنند از نسلی که حرف و حدیث زیادی در موردشان وجود دارد. البته در مورد بچه های نسل دهه هفتاد حرفهای زیادی دارم که اینجا مجال گفتن آن نیست ؛ بگذریم!

اما در ضیافت دیشب یکی از دانشجویان از حضرت آقا پرسیدن که اگر توافق شود، تکلیف استکبار ستیزی چه می‌شود و آقا در فرمایشاتشان اینگونه جواب دادند: "مصداق بارز استکبار، امریکاست و استکبار ستیزی جزء لاینفک شریعت و قرآن و انقلاب ماست. خودتان را برای مبارزه با استکبار آماده کنید."

گفتم حالا که مردان غیور و متدین عرصه دیپلماسی ما در آستانه یک توافقه ان‌شاءلله خوب هستن و قرار است که پوزه استکبار در وین به خاک مالیده شود ما هم کمپینی راه اندازه کنیم و آمادگی دائمی خودمان را برای مبارزه با استکبار یا همون امریکا اعلام کنیم.

فکر میکنم بعد از کمپین #من_عاشق_مبارزه_با_اسرائیل_هستم بتوانیم یه کمپین دیگری راه‌اندازی کنیم و این آمادگی خودمان را جهانی کنیم:  #ما_آماده_مبارزه_با_استکبار_هستیم


کد مطلب: 433130

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/433130/آماده-مبارزه-استکبار-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com