شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

سرافراز، کفاشیان را به حضور پذیرفت!

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 433091
عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید علی کفاشیان و رییس سازمان صدا و سیما برای موضوع پرداخت حق پخش تلویزیونی چهارشنبه این هفته‌ جلسه‌ای را برگزار می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شهرام دبیری بعد از اتمام جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل، گفت: در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت‌هایی مفیدی را انجام داده‌ایم و قرار بر این شد تا آغاز لیگ برتر این موضوع را پیگیری کنیم. موارد فنی و پیشنهادات خوبی را مطرح کرده‌ایم که در نهایت روز چهارشنبه کفاشیان و سرافراز ، رییس سازمان صدا و سیما موضوعات خود را مطرح می‌کنند. از پیشنهادات دیگر این که تولید را به صدا و سیما واگذار کنیم و آنها از این راه سهم فو‌تبا‌ل از حق پخش را پرداخت کنند. این پیشنهاد کفاشیان بود. در تمام دنیا حق پخش ابزاری برای تامین مخارج تیم‌های بزرگ است.

وی درباره این که تاج اعلام کرده بود که اگر حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود امکان دارد لیگ پانزدهم را برگزار نکنند؟ اظها‌ر کرد: قرار شد از تمام ابزارها برای فو‌تبا‌ل استفاده کنیم. باید ببینیم که تیم‌های بزرگ دنیا و لیگ‌های بزرگ چه راهکاری برای تامین مخارجشان دارند. باید از فو‌تبا‌ل حمایت شود، اما تعطیل شدن لیگ مطرح نیست و باید راهکار دیگری را بیاندیشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: امروز درباره وضعیت لیگ برتر و لیگ یک و این که سه تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کنند و سه تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند صحبت کردیم. همچنین قرار شد لیگ یک به صورت یک گروه برگزار شود.

او در ادامه درباره این که حق باشگاه‌ها از سرویس ۶۰۹۰ پرداخت نشده است نیز، خاطر‌ نشان کرد: درباره این موضوع در جلسه امروز (دوشنبه) صحبتی نکردیم، اما این موضوع درست است و این پول پرداخت نشده است که باید پرداخت شود.

دبیری همچنین درباره این که آیا درباره موضوع سقوط راه‌آهن به لیگ یک صحبت شد یا خیر؟ گفت: خیر! در جلسه امروز در این زمینه صحبتی نکردیم، اما بعد از جلسه با آقای تاج درباره این موضوع صحبتی را انجام دادیم و گفتیم که بهتر بود راه‌آهن به لیگ دسته یک سقوط نمی کرد و کمیته‌ استیناف چنین رایی را صادر نمی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضور ؟