جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۹

واکنش‌ رضا رویگری به شایعه‌ پراکنان درباره‌ مرگش

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 432999
یک بازیگر سینما و تلویزیون که برای چندمین بار پیاپی با انتشار شایعه مرگش روبرو شده بود نسبت به منتشرکنندگان این خبر واکنش نشان داد.
واکنش‌ رضا رویگری به شایعه‌ پراکنان درباره‌ مرگش
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در روزهای گذشته با شایعه‌ای روبرو شد که در فضاهای مجازی می‌گشت و خبر از درگذشت او می‌داد.

این بازیگر در گفت‌و‌گو با «بانی‌فیلم» در مورد شایعه‌سازی در این زمینه گفت: «دیگر برایم عادی شده که با هر تماس دوستان و همکارانم خبر مرگ خودم را تکذیب کنم. مسعود ده‌نمکی روز گذشته تماس گرفت و گفت که رضا خودت هستی؟! روحت جواب من را نداده؟! گویا در حالی که روحم از ماجرا خبر نداشت دوباره شایعه‌سازان دست به کار شده‌اند و خبر فوتم را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.»

او ادامه داد: «واقعا نمی‌دانم از دست این افراد به کجا پناه ببرم و دیگر از این وضع خسته شده‌ام. فکر می‌کنم هر وقت جامعه و فضای هنری کشور ساکت و بی‌سروصدا است دوستان لطف می‌کنند و خبر فوتم را به طریقی منتشر می‌کند که تا مقداری جنجال به پا شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رویگری عزیز قبول دارم فرمایش حضرتعالی را خوب کار جاهلان است ،به فرمایش سخنور استان مازندران مرحوم حضرت آیه الله سید رضا سعادت (ره) مدفون در امامزاده یحیی ساری بقعه امامزاده سید زین العابدین آیا می دانید که همگی ما محکوم غیابی به مرگ هستیم
یعنی آقا نظر گذاشتی ها! کلا می خواستی بگی : «به فرمایش سخنور استان مازندران مرحوم حضرت آیه الله سید رضا سعادت (ره) مدفون در امامزاده یحیی ساری بقعه امامزاده سید زین العابدین»
خوب اون دو سه تا کلمه اضافی این ور اون ورش رو هم حذف می کردی دیگه!
زيبا قلم
Iran, Islamic Republic of
مي خواست بگه ما هم در ساري امام زاده داريم
نیما راسخ
ایشان خودش این شایعات را دامن می زند برای اینکه مطرح باشد....
تو هم خواستی یه چیزی بگی. ایشون به اندازه کافی مطرح هستند
Iran, Islamic Republic of
تو هم کامنت نوشتی تو خودت رو مطرح کنی
نیما راسخ
خدا عاقبت همه را ختم بخیر گرداند...
حسین 1404
اولا ایشان نیازی به مطرح شدن ندارن دوما همه میدانیم در همه شهرها وحتی روستا لااقل یک امامزاده وجود دارد نیازی به تبلیغ شما نبود .این دوپاسخ برای دو نفر محترم بالا .یه ذره خجالتم خوب چیزیه
سعيد ن
سلام دوستان / بنده خدا به اندازه کافي مطرح هستند و اين مسائل تو دنياي مجازي زياده آقا رضا سخت نگير اين رو بدان که آدم بزرگي هستي که دشمن داري . الله الله الله الله اکبرايران ايران کشته شده بر عصيان