جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

محاصره هتل تیم فوتبال اسرائیل +عکس

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 432804
صدها تن از طرفداران تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین در برابر هتلی در شهر زنیکا که اعضای تیم فوتبال اسرائیل در آن اسکان داده شده بودند، تجمع و به نفع فلسطین شعار سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شهروندان بوسنیایی حامی فلسطین جمعه شب گذشته هتل محل اقامت تیم فوتبال رژیم صهیونیستی در شهر زنیکا در مرکز بوسنی و هرزگوین را محاصره کردند.

صدها بوسنیایی دو ساعت قبل از آغاز مسابقه تیم فوتبال رژیم صهیونیستی با تیم ملی بوسنی و هرزگوین در قالب رقابت‌های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ با محاصره این هتل، اقدام به پرتاب بمب‌های دودزا و وسایل آتش زا به داخل آن کردند.

معترضان به سیاست‌های رژیم صهیونیستی همچنین شعارهایی در محکومیت این رژیم سر داده و خواستار پایان اشغال فلسطین شدند.

تظاهرکنندگان فریاد می‌زدند: «فلسطین، فلسطین.» برخی از تظاهرکنندگان منور روشن کرده بودند و نارنجک‌های دودزا در نزدیکی هتل یاد شده پرتاب کردند.

در پی این حادثه، صدها نفر از نیروهای پلیس بوسنی در محل حادثه حاضر شده و به خاطر ترس از حملات بوسنیایی های خشمگین به زبان عبری از بازیکنان تیم فوتبال رژیم صهیونیستی خواستند که این هتل را ترک کنند.

در ماه آوریل نیز هواداران تیم ملی بوسنی و هرزگوین که برای تماشای مسابقه فوتبال میان تیم ملی کشورشان و تیم ملی اتریش، به وین رفته بودند در پایتخت اتریش به تظاهراتی که برای آزادی فلسطین در این شهر برگزار شده بود، پیوستند. راهپیمایان در طول تظاهراتشان در مرکز وین، علاوه بر سردادن شعار به نفع فلسطینیان، شعارهای ضد اسرائیلی را نیز فریاد زدند.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *