جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روایت خبرگزاری‌فرانسه ازلحظات آخرمذاکرات

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 432773
خبرگزاری فرانسه از وین گزارش داد که طی ساعات آینده مذاکرات تعیین کننده‌ای در وین میان ایران و ۵+۱ برگزار می‌شود که این نشان دهنده فرارسیدن لحظه تصمیم گیری نهایی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بنابر گزارش خبرزگزاری فرانسه، با اشاره به اینکه میان ایران و آمریکا نبرد مقصر سازی برای بن بست در گرفته است تصریح کرد که این دور از مذاکرات دور نهایی از این مذاکرات تاریخی ۱۳ ساله است که با سرعت حلزونی پیش می‌رود.

این گزارش در شرایطی منترش شده که هشتمین دور از مذاکرات ایران و ۵+۱ برای رسیدن به توافق نهایی وارد شانزدهمین روز خود شده هم اکنون بار دیگر محمود جواد ظریف،‌جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه و فدریکا موگرینی برای حل مسائل باقی مانده پشت میز مذاکره نشسته‌اند.

از دو روز قبل پس از آنکه آمریکایی اقدام به نادیده گرفتن مذاکرات کرده و خواسته‌های جدیدی را در مذاکرات مطرح کردند بار دیگر روند مذاکرات با شرایط دشواری مواجه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *