جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

"عالیجناب" در ره شبکه نمایش خانگی‬‎

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 432766
سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، به مرحله انتخاب بازیگر رسید.
به گزارش فارس، سریال «عالیجناب» به نویسندگی سام قریبیان و به تهیه کنندگی مسعود ردایی و على حضرتى در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده شهریور ماه کلید می خورد. گروه تولید این سریال به تازگی با حسین پاکدل، بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی به توافق رسیده اند و سایر بازیگران نیز بزودی انتخاب می شوند.

«عالیجناب» با مضمونی اجتماعی به صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد.

قریبیان پیش از این با فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» تجربه کارگردانی داشته و این سریال که قرار است در ۱۳ قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش شود دومین تجربه کارگردانی وی محسوب خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میخواستم یه سوال بپرسم که این چه چیز جدیدیه که مد شده سریال برای شبکه نمایش اون هم وقتی که تلویزیون ملی به زور یک یا دو سریال قابل دیدن داره ؟ در حالی که شبکه های ماهواره ای بدون هزینه دارن مردم رو میکشونن پای برنامه های چرندشون اون وقت به جای نشون دادن برنامه های جذاب در تلویزیون باید برای دیدن سریال هایی که با بیت المال ساخته میشن پول هم بدیم تازه وسطاشم پخشش قطع شه یا با تاخیر باشه ؟