جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

محورکرج-چالوس در تعطیلات عید فطر

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 432714
رئیس پلیس راه البرز محدودیتهای ترافیکی در محور کرج - چالوس در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با مهر با اعلام محدودیت های ترافیکی در تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۴ تیر تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۲۵ تیر ماه محور کرج - چالوس از شمال به جنوب یکطرفه می شود.

اکبری در ادامه از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس محدوده دزدبن در روز ۲۴ تا ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه خبر داد و گفت: همچنین از ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه تا ۳ بامداد روز ۲۶ جمعه این محوز از مرزن آباد منطقه دزدبن به سمت کرج ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۵ تیرماه الی سه بامداد روز جمعه ۲۶ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد خبر داد و گفت: روز جمعه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۲ظهر تا یک بامداد روز شنبه ۲۷ تیرماه این محور از شمال به جنوب یکطرفه می شود.

اکبری افزود: همچنین این محور از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه جمعه ۲۶ تیرماه الی یک بامداد روز شنبه ۲۷ تیرماه از سمت کرج به مرزن آباد یکطرفه می شود .

وی گفت: روز یکشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۲ تا سه بامداد روز دوشنبه ۲۹ تیرماه محور کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه و همچنین از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ تیرماه تا سه بامداد روز دوشنبه ۲۹ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در پایان رییس پلیس راه البرز یادآور شد: اگر روز جمعه عید سعید فطر اعلام شود محدودیت ترافیکی روز یکشنبه به روز شنبه موکول خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *