سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۹

جزئیات کامل حادثه خونبار بلوار امام یاسوج

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 432631
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جزئیات کامل حادثه خونبار ۱۷ تیرماه شهر یاسوج را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در بامداد روز ۱۷ تیرماه امسال مصادف با شب قدر، حادثه‌ای در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داد که همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به عبارتی بسیاری از هم‌میهنان در اقصی‌نقاط کشور هم از این حادثه متأثر شده و به دنبال اصل ماجرا و دلیل آن بودند.

پس از گذشت تنها ۲۴ ساعت از وقوع حادثه خونبار در بلوار امام یاسوج، دو تن از سرنشینان خودروی سمند سفید رنگی که حادثه را مرتکب شده بودند توسط پلیس آگاهی در شهرستان گچساران دستگیر شدند و پلیس به دنبال متهم دیگری بود که وی نیز با شگردهای پلیسی دستگیر شد.

به گزارش فارس، بعد از وقوع حادثه برخی از مطلعین دلیل آن را مزاحمت از سوی ضاربین برای نوامیس و تقابل مضروبین با آن‌ها عنوان می‌کردند که این موضوع از سوی برخی تأیید و از سوی عده‌ای دیگر تکذیب می‌شد.

اما امروز و پس از گذشت تنها سه روز از حادثه بلوار امام خمینی یاسوج، سردار غلامعباس غلامزاده به میان خبرنگاران آمد و جزئیات این پرونده را برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

این فرمانده ارشد انتظامی ابتدا از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل تسریع در انعکاس اخبار حادثه تقدیر و تشکر کرد و نقش آن‌ها را در به سرانجام رسیدن این پرونده و اطلاع‌رسانی به مردم مهم دانست.

وی با تشریح جزئیات حادثه گفت: در ابتدا به تعداد ۸ تا ۹ نفر مظنون شدیم که پس از بررسی‌های پلیسی به ۳ متهم حادثه رسیدیم.

غلامزاده افزود: اصل ماجرا از این قرار بود که در ساعت ۲ بامداد همان شب که شب احیا نیز بود دو نفر خانم پیاده از میدان جانبازان به سمت میدان عدل یاسوج در حال حرکت بودند، ابتدا یک سواری پراید از آن‌ها درخواست سوار شدن می‌کند که خانم‌ها امتناع می‌کنند و از این به بعد دیگر سرنشینان پراید نقشی در ماجرا ندارند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: اما در همین حین دو نفر دست‌بردار این خانم‌ها نمی‌شوند و به دنبال آن‌ها می‌روند و پس از آن‌که سوار خودروی سمند سفید رنگ خود می‌شوند باز قضیه را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: در همان حین، ۵ نفر که یکی از آن‌ها مرحوم تیموری بوده در بلوار نشسته بودند که با دیدن این ایجاد مزاحمت توسط سرنشینان سمند، مرحوم تیموری از جای خود برخاسته و به سمت خودروی مزاحم می‌رود.

غلامزاده اظهار کرد: در این بین نوعی درگیری بین آن‌ها ایجاد می‌شود و حتی مرحوم تیموری با جسمی به خودروی سمند می‌کوبد و به آن‌ها می‌گوید چرا ایجاد مزاحمت می‌کنید.

وی افزود: خودروی سمند بعد از ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در حالی که ضاربین شماره خودروی خود را دستکاری کرده بودند برمی‌گردد و با تفنگ ساچمه‌زنی افراد حاضر در بلوار از جمله مرحوم تیموری را مورد هدف گلوله قرار می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نماینده محترم یاسوج به جای مخالفت با دولت کمی کار فرهنگی در یاسوج کند
چه ربطی به نماینده داره؟
به به چقدر شفاف جزییات بیان شد!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم از فرمانده پلیس باید پرسید چرا حتی یک گشت ناقابل در شهر یاسوج نیست؟
و ایضا دادگستری چرا حدود را دو فضای بسته دادگستری و به دور از انظار عمومی اجرا می کند؟
بحث سیاسی دو نماینده که نیست بحث امنیت اجتماعی خانواده های ماست.
اقای فرمانده به من شهروند یاسوجی جواب بدید در پارک ساحلی یاسوج چه خبره که باعث شده در شب قدر چنین مساله ای پیش بیاد شما در این منطقه چند گشت اخلاقی دارید؟
Iran, Islamic Republic of
قابل بیانه که پارسال و در ایام تابستان پایگاه بسیج محل و بچه های هیات مسجد محل اقدام به تذکر لسانی در سطح این پارک به جای گشت اخلاقی کردند که به لطف فشارهای شدید تعطیل شد.
اگر موافقت با دولت کردید هم دیگه کارفرهنگی نکنید آقای نماینده !!! مشکل فقط همون مخالفت یا موافقته ها !!!!!!!!!!
تا وقتی مردم به تربیت دینی توجه نکنند اوضاع همینه

صد تا گشت پلیس هم که بذاری اینجور اتفاقات می افته
Iran, Islamic Republic of
حداقل احساس امنیت که میشه کرد.
بگو شهید راه دفاع از ناموس مردم و آمر به معروف واقعی بدون حقوق و مزایای دائمی