پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۵
۳۸

این افراد چرا در روز قدس آفتابی نشدند؟

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 432545
فتنه‌گران مدعی ناراحتی از اسرائیل، امسال هم در راهپیمایی روز قدس حاضر نشدند.
این افراد چرا در روز قدس آفتابی نشدند؟
به گزارش جهان، فتنه‌گران ۶ سال پیش با حاشیه‌سازی در راهپیمایی روز قدس (۲۷ شهریور۸۸)، شعار وزارت خارجه اسرائیل را مبنی بر «نه غزه نه لبنان» تکرار کردند. آنها در حالی که مشغول روزه‌خواری و سیگار کشیدن و... بودند، چنان صهیونیست‌ها را سر ذوق‌ آوردند که شیمون پرز و بنیامین نتانیاهو گفتند جنبش سبز سرمایه بزرگ اسرائیل است و جنگ با ایران از داخل مرزهای این کشور آغاز می‌شود.

اما چند سال بعد وقتی ماجرای تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای پیش آمد حامیان رسانه‌ای و سیاسی فتنه ۸۸ بالاتفاق مدعی شدند آمریکا طرف میانه‌رو مذاکرات است و این اسرائیل تندرو است که هم در وضع تحریم‌ها نقش داشته و هم مخالف سرسخت برداشته شدن تحریم‌هاست.

طیف یاد شده شامل سران مجمع روحانیون، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین (انقلاب) و دیگر افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی اگر بر سر ادعا یاد شده صداقت داشتند، اینک باید علیه رژیم صهیونیستی به خیابان می‌آمدند اما هیچ یک از این عناصر به دلایل روشن در روز قدس امسال نیز به سیاق چند سال اخیر آفتابی نشدند.

تنها محمدرضا عارف در راهپیمایی روز قدس حضور داشت که او هم به عنوان اصلاح‌طلب تقلبی و مدعی از سوی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی معرفی شده است.

یادآور می‌شود در راهپیمایی روز گذشته برخی دولتمردان نظیر روحانی، جهانگیری، شریعتمداری، آخوندی حضور داشتند و همراه امواج توفنده ضد صهیونیستی ملت ایران بودند.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظلمی که در سال 88 مرتکب شدند، فراموش شدننی نیست...
مردم بعدا خواهند فهمید چه کسانی باعث تحمیل این تحریم ها بر ملت ایران شدند و الان خودشان را دایه مهربانتر از مادر معرفی می کنند
انشا ا... توافق می شود بعد دولت عوض می شود
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم ابا دارند در برنامه ای ظاهر شوند که باعث مرزبندی آنها با جریان مخالف انقلاب شود...
بعد توقع دارند که باورمان شود که این ها خط امامی اند...
یعنی توقع دارید که اینها بیایند در راهپیمیایی؟!
بعد مرگ به آل سعود هم بگویند؟!
اینها تبدیل به اپوزوسیون شده اند. دیگر توقعی از ایشان نیست...
سیاح
Iran, Islamic Republic of
از اول با نظام مخالف بودند و روش مخالفتشان فرق داشت ، در سال ۸۸ روششان عوض شد و کار نظام را تمام شده تصور می کردند ولی ملت ثابت کردند نظامشان را دوست دارند
شما چرا انتظار دارید سرباز علیه فرمانده خودش تظاهرات کند؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
جرات حضور نداشتند از ترس مردم در راهپیمایی نبودند
تا کور شود هر آنکس نمی تواند ببیند
عزیزم ما چشمامونو بخاطر دیدن چندتا باکتری و میکروب ضعیف نمیکنیم
حضور داشتند و همراه امواج توفنده ضد صهیونیستی ملت ایران بودند!!!
شما ها واقعا مسخره اید
amirhosein
ولی خواب های خوبی برا مجلس دیدند...
محسن
Iran, Islamic Republic of
تاکور شود آنکس نمی تواند پیروزی اعتدال و اصلاحات را ببیند
اخر اعتدال با اصلاحات است یا نه
برو دیگه نخ نما شده این حرفا
متاسفانه بدلیل اینکه مراسم و روزهای ملی ما از حالت ملی خارج شده و در انحصار یک جریان است . اگر میخواهید تمام ملت در این گونه مراسمات شرکت کنند باید مدیریت اینگونه مراسم هم ملی باشد
این مراسم اعتقادی و تقریبا مذهبی حساب میشه نه ملی .مگه نمیبینید مسلمانان سراسر جهان بهش اعتقاد دارن .ملی کجا بود ؟ هرکی اعتقاد داره میره تو این مراسم شرکت میکنه .مگه فتنه گران به چیزی بجز فتنه هم اعتقاد دارن ؟
این عزیزان تا سحر در حال راز و نیاز بودند خواب موندند شما سخت نگیرید بلند شن میان
سرباز امام و رهبری
1- شما همان مردمانی هستید که می گفتید هیچ یک از دولتمردان در تشییع جنازه غواصان شرکت نکرده اند و چه و چه و چه.. پس خواهشا سکوت
2- اگر بیایند عده ای با سنگ و چوب بهشان حمله ور می شوند همانطور که در روز روشن به نور چشم شهید مطهری شدند، اگرم نیایند می شوند ایین، نمیخواهید متوقف کنید این داستان پردازیهای بچگانه رااا..
3- خدا اول بنده بعد همگی را هدایت کند، خصوصا تنگ نظران پرحرف کم عقل...
یعنی میگی اونها که نه غزه نه لبنان گفتن امسال دلشون میخواست بیان راهپیمایی مرگ بر اسراییل بگن ولی چون کتک میخوردن نیومدن!
همون بهتر که نیان. بذار همون چهره‌ای که در روز قدس ۸۸ پرده ازش برداشته شد در ذهن ملت بمونه. نه چهره‌ای که به اجبار ماسک مبارزه با اسراییل رو جلوی خودش گرفته
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آمدند ولي يك عده مثل شما افراطي و حسود با آنها درگير شدند
احتمالا افراد خودت بودن که خبر داری و الا چرا کسی چیزی نشنید
ملیونها ادم اومد راهپیمایی در امنیت کامل
بگرد دنبال یه بهانه بهتر
سینه چاک
طالب سبزم،نه آن سبز ریا/سبزهم بازیچه شد مهدی بیا
محسن
السلام علی عباد الله
تا کی می خواهید سر خود را زیر برف کنید؟ تا کی می خواهید بجای آمادگی برای شرکت در تظاهرات مردمی، خود را برای ایجاد بلوا و حمله به دلسوزان انقلاب آماده کنید؟
حیف است. در نعمت جمهوری اسلامی زندگی می کنید ولی ذهن تان را با فتنه گری مشغول می کنید. حداقل حرمت ماه رمضان را نگهدارید.
لعنت خدا بر شما که فتنه گر اصلی و انقلابی تقلبی هستید
یاسر
Iran, Islamic Republic of
این بندگان خدا اگر بیایند حرفشان درمقابل اربابهایشان دوتا میشود.بعد چه جوابی بدهند؟نانشان آجر شود؟
بعدش هم هوا گرم بود اگر کولر گازی مهیا میکردید وسفره رنگین هم اگر درکنارش بود ودوربینها راهم خاموش میکردیدتادنیا نبیندوبچه حزب الهی ها ی روزه دار راهم راه نمیدادیدو پرچمهای ضد خشونت نه غزه ونه لبنان هم میاوردید ،یک اجازه کتبی هم از اربابها تهیه میکردید .بعد ازحضرات به صورت خصوصی دعوت میکردید میامدند ودسته جمعی برای شکست حصر تلاش میکردند!!
Sweden
دقیقا. همانطوری که یک نماینده مجلس نمایندگان امریکا همین دیروز به روحانی گیر داده بود که چرا در بحبوحه مذاکرات در تظاهرات علیه رژیم صهیونی شرکت کرده است!! و گفته است که از او ناامید شده است! خب این از اقای روحانی که رییس جمهور این کشور اسلامی است که به این گونه از او ایراز ناامیدی میکنند حالا ببینید وضعیت افسادگرادان امریکایی چگونه خواهد بود؟! اقای روحانی به تبع پشتیبانی ملت و اعتماد به نفس در این راهپیمایی شرکت میکنند ولی گروههای اپوزیسیون که پشت شان گرم به دشمنان ماست چگونه میتوانند موضع ضد امریکایی یا ضد صهیونیستی بگیرند؟ جواب سوال کاملا معلوم است.
بصیر
این منا فق ها از اسراییل بدترند واقعا خیلی ساده لو هستید آخر از دشمن چه انتظاری دارید چرا چون ما زمان فتنه 88 را فراموش نکردیم لشگر کشی منافقین با روزه خواری وشعار بر علیه نظام و ولایت فقیه یادمان نرفته است
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ترسیدند مثل 22 بهمن اون سال، امت حزب اله! حسابشونو برسن.
هادی
فدای سر رهبری که نیامدند
Romania
میدانستند ملت جواب دندان شکن به آنان میدهد از ترس آبرو نیامدند چون همه شان را ملت از فتنه ۸۸ شناسایی کرده است دستشان با اسراییل و امریکا در یک آستین قرار دارد چون اربابانشان امریکا و اسراییل و... بهشان اجازه حضور نداده بودند چه کنند بدون اجازه اربابانشان نمی توانند آب بخورند ملت همه آنها را میشناسد یاعلی
Iran, Islamic Republic of
اولا شايد شما نديدي و حضور داشتند. ثانيا اگر بيايند يه چيز ميگيد كه چرا فتنه گرا اومدند وچه و چه... بعد هم 2 تا ادم درگيري فيزيكي پيش ميارند واگر نيايند هماين حرفها را مي زنيد...
Latvia
مرگ بر فتنه و فتنه گران
خوبه
چون یه راهپیمایی با کیفیت بهتره
هر چی منافق کمتر ، بهتر.
آقاى کواکبىان هم بودن
نمازجمعه هم اومدن
پس یدونه فتنه گر اومده بنده خد...