جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بازگشت "دردسرهای عظیم ۲" به تلویزیون

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 432464
پخش مجموعه "دردسرهای عظیم ۲" از جمعه شب ۱۹ تیرماه در شبکه سوم سیما پیگیری می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از میزان، پخش مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» که از اول هفته جاری همزمان با شبهای قدر نیمه تمام مانده بود، با پایان مینی سریال «ساعت صفر» (سعید سلطانی) از جمعه شب ادامه می یابد و با پخش بخش کوتاهی از قسمتهای قبلی، قسمت جدید آن روی آنتن می رود.

شروع دوباره سریال «دردسرهای عظیم ۲» در حالی است که سازندگان همچنان مراحل پایانی کار را در تهران جلوی دوربین دارند.

سریال«دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام هر شب ساعت ۲۱:۱۰ روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعتهای ۹ صبح و ۱۸:۴۵ روز بعد خواهد بود.ضمنا این سریال در تاریخهای ۲۹ و ۳۱ خرداد و ۵،۷،۱۲ و۱۳ تیر ماه به دلیل همزمانی با برگزاری بازیهای والیبال پخش نشد.شش قسمت از این سریال نیز به همین سبب پس از ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، داریوش اسدزاده،محمدمهدی مطلبی، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی،ساحل بکرانی و... در این سریال بازی دارند.

نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری برعهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آندو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک سریال مزخرف با داستانی تکراری و قابل پیش بینی
یک کم وقت خرج داستان نویسی کردن جای دوری نمیره