جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عراقچی: ۹۰ درصد گمانی زنی‌ها صحت ندارد/ غرض رسانه‌های خارجی جنگ روانی است

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 432408
عضو ارشد مذاکره کننده ایران با بیان اینکه در وین بازار شایعات زیاد است، گفت: ۹۰ درصد بحث‌هایی که رسانه‌های غربی با اغراض خاص و برای جنگ روانی مطرح می‌کنند صحت ندارد ولی هر موقع کار در مسیر صحیح به سرانجام رسید، اعلام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس سید عباس عراقچی عضو ارشد مذاکره کننده ایران از تلاش‌های خبرنگاران ایرانی مستقر در وین برای پوشش خبری لحظه‌ای مذاکرات هسته‌ای تقدیر و قدردانی کرد.

عراقچی در گفت‌و گو با خبرنگاران ایرانی تاکید کرد: نکته‌ای که خوب است همه مردم ایران به آن توجه داشته باشند این است که در وین بازار گمانه زنی‌ها، شایعه سازی‌ها و حدس و گمان بسیار زیاد است.

عراقچی گفت: رسانه‌های مختلف از سراسر دنیا در اینجا حضور دارند و هر کدام داستانی را شروع به پردازش کردن می‌کنند و برخی از آنها با اغراض خاص، برای جهت دادن به مذاکرات و ایجاد فضاهای روانی مورد نظر خودشان تلاش می‌کنند.

این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران افزود: مردم شریف ایران نباید به این گونه گمانه زنی‌ها توجه‌ای نداشته باشند و ان شاءالله هر موقع که کار در مسیر صحیح خودش به سرانجام رسید، اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بحث‌هایی که مطرح و جزییاتی که گفته می‌شود، بالای ۹۰ درصد آن صحت ندارد و برخی با اغراض خاصی به این خبرها دامن می‌زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *