جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع «کیالان»

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 432330
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر گفت: آتش سوزی مراتع و جنگل های این شهرستان در سومین روز حادثه ساعت چهار بامداد روز پنج شنبه خاموش شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عابدین میردریکوندی بامداد پنج شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر افزود: این آتش سوزی عصر سه شنبه ساعت ۱۹ در جنگل ها و مراتع کوه کیالان منطقه تخت چان پلدختر به وقوع پیوست که با تلاش نیروهای مردمی و اداره منابع طبیعی با وسایل ابتدایی بیل و شاخه و برگ درختان ساعت سه بامداد روز چهارشنبه مهار شد.

وی گفت: آتش سوزی به علت وزش باد ساعت ۱۵ روز چهارشنبه دوباره آغاز و تا ساعت چهار بامداد پنج شنبه (امروز) خاموش شد.

وی افزود: نیروهای امدادی از قبیل ستاد اطفا حریق، هلال احمر، منابع طبیعی جهاد کشاورزی، امور عشایری و فرمانداری در مهار آتش مشارکت داشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر گفت: نیروهای امدادی اعزامی از پلدختر در منطقه آسیب دیده به صورت آماده باش کامل حضور دارند تا در صورت روشن شدن دوباره آتش کار اطفا را انجام دهند.

میردریکوندی افزود: تا کنون از میزان و حجم خسارات ناشی از آتش سوزی اطلاع دقیقی در دست نیست که به محض مشخص شدن اطلاع رسانی و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی گفت: نیروهای مردمی در مهار آتش سوزی کوه کیالان در منطقه صعب العبور تخت چان نقش موثری داشتند که جای تقدیر دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر اظهار داشت: تا کنون علت دقیق این آتش سوزی مشخص نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *