سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱
هادی العامری:

هر وجب از عراق را پس می‌گیریم

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 432306
هادی العامری دبیر کل سازمان بدر و فرمانده الحشد الشعبی عراق، از حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس در بغداد و سایر استان های عراق خبر داد و تاکید کرد به یاری خدا هر وجب از خاک غصب شده مسلمانان را از وجود اشغالگران پاک خواهیم کرد.
العامری در گفت وگو با ایرنا، افزود: حضور عراقی ها در راهپیمایی روز قدس امسال ، پاسخی به داعش و حامیان بین المللی و منطقه ای این گروه تروریستی، بویژه رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان این که روز جمعه جهان شاهد حضور یکپارچه مردم عراق در روز جهانی قدس خواهد بود، افزود: روز قدس روز همه مسلمانان از همه مذاهب و قومیت هایشان است و در این روز علیه هر نوع اشغالگری و ظلم به حرکت در خواهیم آمد.

وی افزود: ما اشغالگری را تحت هر عنوانی خواه از سوی تکفیری ها باشد یا رژیم صهیونیستی نفی می کنیم و اشغال سرزمین های فلسطینی از سوی رژین اشغالگر قدس و سرزمین های عراق و سوریه از سوی داعش تروریستی را محکوم می دانیم و رد می کنیم.

العامری افزود: روز جهانی قدس ما را به یاد امام راحل می اندازد و این روز با نام خمینی (ره) گره خورده است که توجهی اندیشمندانه به شرایط امت اسلامی داشتند و توانستند همه طیف های مسلمان را از اقوام و مذاهب مختلف با وحدت کلمه گرد هم جمع کنند.

به گفته این فرمانده برجسته ضد تروریستی در منطقه ، روز قدس، روز نفی ظلم و ستم و ایستادگی در برابر اشغالگران و تجاوزگران و حامیان آنان که اشغال و تجاوز را قانونی جلوه می دهند، می باشد.

وی تاکید کرد، قدس قبله اول مسلمین است و سرانجام روزی به دامن جهان اسلام باز خواهد گشت و مردم آواره فلسطینی به خانه های خود برخواهند گشت، پس از آنکه صهیونیست ها از خاک فلسطین ترد شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درو بر عامری فرماده شجاع عراقی