پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
درخواست معاون شهردار تهران از شهروندان:

عابران پياده وارد خطوط بی آر تی نشوند

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 431964
تشکری هاشمی گفت: ورود عابران به خطوط بی آر تی ضمن اختلال و تأخیر در حركت روان اتوبوس‌ها، متأسفانه باعث می‌شود حوادث جبران ناپذيری برای آن ها رقم بخورد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سيدجعفر تشكري هاشمي گفت: با ارتقای كيفي اتوبوس‌های خط ۷ در محور خيابان حضرت ولي‌عصر (عج)، اخذ كرايه در ايستگاه و عدم مبادله وجه نقد بين راننده و مسافر، توقف خارج از ايستگاه در اين خط به صفر نزديك شده و در نتيجه شاهد بهبود عملكرد اين خط و رضايت نسبي مسافران هستيم، ضمن اين كه اقدامات تكميلي در جهت كارآيي هر چه بهتر و رضايت هر چه بيشتر شهروندان نیز در حال انجام است.

وي با اشاره به اين كه در تغييرات اساسي كه در اين خط انجام شده، در مرحله نخست نظر مردم در قالب انتقادات و پيشنهاداتي كه از جانب خود شهروندان دريافت كرده‌ايم را مورد توجه قرار داده‌ايم، اظهار كرد: تلاش خواهیم کرد تا اشكالات و ايراداتي كه به دليل كم توجهي برخي از رانندگان در خط ۷ بي‌آرتي باعث اعتراض و گلایه بسياري از مسافران شده بود، دیگر تكرار نشود.

تشكري هاشمي با بيان اين كه يكي از مشكلات خطوط اتوبوس‌هاي تندرو از جمله خط ۷، عبور و مرور عابران پیاده در مسيرهاي بي‌آرتي است، تصريح كرد: بسياري از عابران با بي ‌توجهي وارد خطوط بي‌آرتي شده و از طول و عرض اين خطوط عبور مي‌نمايند و ضمن اختلال و تأخیر در حركت روان اتوبوس‌ها، متأسفانه حوادث جبران ناپذيري را براي خود رقم مي‌زنند.

معاون شهردار تهران در پايان با درخواست از عموم مردم مبني بر اين كه خطوط بي‌آرتي را مانند خط قرمز عبور و مرور در سطح شهر فرض كرده و هرگز وارد این خطوط نشوند، خاطرنشان كرد: از شهروندان عزيز مي‌خواهيم حداقل براي حفظ جان خودشان نيز كه شده، صرفاً از خطوط سفيد عابر پياده و كانال‌هاي ويژه‌اي كه براي عابران پياده در نظر گرفته، عبور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
ایستگاههای اتوبوس بسیار بد طراحی شده اند .در برخی ایستگاهها وقتی مسافر از اتوبوس پیاده می شود سردرگم می ماند که از چه مسیری خود را به پیاده رو برساند. به عنوان مثال در خیابان ولیعصر پائین تر از پارک ساعی ایستگاه اتوبوس در وسط چاده است. اتوبوس های تند رو بهتر است برداشته شوند لزومی برای این همه سرعت در داخل شهر نیست. مترو و اتوبوس هایی با سرعت پایین و ایستگاههای نزدیک به هم بسیار مفیدتر و امن تر است.
م.ا
Iran, Islamic Republic of
مدیر محتر! اولا هیچ کجای ایستگاه ها اعلام نکردید با وضعیت کنونی چه مبلغی از مسافران دریافت می کنید و ما تنها کارت میکشیم و معلوم نیست چه مبلغی از حساب کسر می گردد. در ضمن متاسفانه با عدم تدبیر جنابعالی در بسیاری از ایستگاه های شلوغ مانند چهار راه ولیعصر علیع السلام تنها یک دستگاه کارت بلیط نصب نموده اید که این واقعا اوج بی تدبیری شماست.