پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
استاندار تهران:

کمبود لبنیات در پایتخت نداریم

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 431131
استاندار تهران گفت: کمبود مواد لبنی در تهران وجود ندارد اما افزایش قیمت نیز بر اساس آنچه اعلام شد، صورت می پذیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ظهر چهارشنبه سید حسین هاشمی در حاشیه نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با تأکید بر این نکته که کمبودی در مواد لبنی در تهران وجود ندارد گفت: کمبود مواد لبنی در تهران وجود ندارد ولی افزایش قیمت نیز بر اساس آنچه اعلام شد، صورت می پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند فعالیت این ستاد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به گسترش فعالیت های تولیدی و برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان توجه خاصی دارد.

استاندار تهران افزود: توجه ویژه دولت به فعالیت های تولیدی سبب شد تا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری ها تشکیل شود و امروز نخستین جلسه این ستاد در استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه به مشکلات بیش از ۱۲ واحد تولیدی که اغلب آنان با کمبود نقدینگی روبرو بودند رسیدگی و دستورات و تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.

هاشمی اضافه کرد: برداشتن موانع و تسهیل در روند تولید نیازمند تعامل و همکاری تمامی ارگان ها و دستگاه ها به‌ویژه بانک ها، وزارت صنعت، سازمان امروز مالیاتی و بیمه است و پیش بینی می شود تشکیل این ستاد در بهبود روند تولید در استان تهران نقش به سزایی را ایفا کند.

این مسئول عنوان کرد: هدف این ستاد بهبود وضعیت تولید در استان تهران است زیرا تلاش دارد تا با رفع موانع و تسهیل در روند تولید، به واحدهای تولیدی کمک کرده و موجب خروج آنان از رکود اقتصادی شود.

وی تأکید کرد: یکی از موضوعات مهم دیگر تعیین درست تعرفه واردات است زیرا گاهی مشاهده می شود که تعرفه واردات برخی کالاها از تعرفه واردات مواد خام آن ها کمتر است و این موضوع به تولید ضربه می زند.

استاندار تهران گفت: بر اساس دستور العمل صادره و به منظور حمایت از تولید داخلی، دستگاه های اجرایی از خرید کالای خارجی در صورت وجود کالای مشابه داخلی منع شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلومه نباید کمبود داشته باشین وقتی مردم نمی تونن بخرن خوب زیاد میاد دیگه فهم این موضوع خیلی سخته؟