کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشیمانی روحانی از انتخاب برخی وزرا از زبان عطریانفر

10 تير 1394 ساعت 8:47

عضو مرکزیت کارگزاران سازندگی می‌گوید روحانی اکنون پشیمان است که چرا برخی افراد با صلاحیت‌تر را برای وزارت انتخاب نکرده است.


به گزارش جهان، محمد عطریانفر در مصاحبه با روزنامه آرمان و در پاسخ این سؤال که چرا آقای روحانی نتوانست بهترین افراد را برای کابینه خود انتخاب کند؟ گفت: این مسئله ممکن است ناشی از عدم شناخت شخص رئیس‌جمهور باشد یا ممکن است آقای رئیس‌جمهور اشراف کافی داشته‌اند اما شخص موردنظر آمادگی حضور در کابینه را نداشته و اعلام آمادگی نکرده است. البته بنده مطلع هستم که آقای رئیس‌جمهور پس از اینکه کابینه را انتخاب کرده به افراد باصلاحیت و قوی‌تری نیز رسیده است. ایشان بعدا پشیمان شده‌اند که چرا از ابتدا آن فرد باصلاحیت‌تر را معرفی نکرده است.

عطریانفر اضافه کرد: برخی از مدیران که در بخش خصوصی مشغول به کار بودند نیز در پاسخ به دعوت آقای روحانی عنوان کرده بودند که ما در گذشته به شدت از بخش دولتی و مضرات کار در آن آسیب دیده‌ایم و دیگر علاقه‌مند نیستیم در بخش دولتی فعالیت کنیم. به عنوان نمونه بنده آگاهی دارم که مهندس زنگنه برای تکمیل تیم مدیریتی خود در وزارت نفت افرادی را به کار دعوت کرده است اما این عده مقاومت کرده‌اند و درخواست ایشان را نپذیرفته‌اند. ایشان بیشتر اصرار کرده و وعده حقوق‌های بالایی داده است اما این عده عنوان کرده‌اند بیشتر از پولی که دولت قرار است به ما بدهد ما در بخش خصوصی و با زحمت و دردسر کمتری به دست خواهیم آورد. این عده عنوان کرده‌اند چرا ما باید به‌طور مداوم دلهره داشته باشیم که برای مسائل عادی و معمولی دولتی از سوی برخی که دخالت‌های غیرکارشناسی انجام می‌دهند تحت فشار قرار بگیریم.

وی همچنین گفته است: برخی از انتخاب‌های آقای روحانی هم درست بوده اما در عمل اینگونه مدیران کارآمدی خود را نشان نداده‌اند. البته حالت عکس این مسئله هم وجود داشته و انتخاب رئیس‌جمهور با وزرا که در مرحله اول زیاد مورد رضایت نبوده است با عملکرد بسیار بالا و قابل قبولی همراه شده است.


کد مطلب: 430967

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/430967/پشیمانی-روحانی-انتخاب-برخی-وزرا-زبان-عطریانفر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com