کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک منبع آگاه در گفتگو با جهان نیوز مطرح کرد

بازداشت همکار رسانه های ضد انقلاب و عامل تجمعات غیرقانونی به نام فرهنگیان

8 تير 1394 ساعت 17:45

یکی از مرتبطین رسانه های ضدانقلاب و عوامل اصلی برپایی تجمعات غیرقانونی در داخل کشور که قبلا به جرم جاسوسی به زندان محکوم شده بود بعد از تفهیم اتهام راهی بازداشتگاه شد.


گروه جامعه جهان نیوز ـ یک منبع مطلع در گفتگو با جهان گفت: ا.ع. در پوشش حمایت از حقوق معلمان طی سالهای گذشته به فعالیت در تشکل غیر قانونی کانون صنفی معلمان پرداخته است.

وی با اشاره به اظهارات صریح ا.ع. در خصوص همکاری با رسانه های ضد انقلاب و بیگانه از جمله صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و غیره در سال ۱۳۹۰ از محکومیت وی به ۱۰ سال زندان خبر داد و افزود که این حکم با توجه به رأفت اسلامی به ۵ سال حبس تعلیقی تبدیل گردید.

به گزارش جهان، این منبع آگاه گفت: وی متعهد شده بود هیچگونه فعالیت غیر قانونی مربوط به این پرونده در ایام تعلیق مرتکب نشود و در صورت تکرار مجددا بازداشت و محکومیت خود را تحمل نماید.

وی ادامه داد: ا.ع. در طول این سالها اقدام به برپایی تجمعات غیر قانونی در پوشش حمایت از حقوق فرهنگیان نموده و دستمایه فشارهای رسانه های بیگانه و معارض را به کشورمان فراهم کرده بود به گونه ای که حمایت این رسانه ها همچنان نیز ادامه دارد.

این مسؤول امنیتی افزود: وی با وجود چندین تشکل صنفی قانونی در خصوص فرهنگیان، با فعالیت گسترده در کانون غیرقانونی صنفی معلمان از آغاز به کار دولت یازدهم تا کنون، همواره در جهت ایجاد التهاب و تنش درسطح جامعه فرهنگیان کشورمان حرکت نموده است.

پیگیری خبرنگار جهان از فعالیت این فرد این موضوع را روشن کرد که آخرین بار قرار بود به عنوان نماینده تشکل غیرقانونی کانون صنفی معلمان در اجلاس سراسری سازمان جهانی معلمان (EI) در کانادا شرکت نماید اما با توجه به عدم وجاهت قانونی این کانون و همچنین نماینده آن، نهادهای امنیتی از خروج از کشور وی ممانعت به عمل آوردند.


کد مطلب: 430666

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/430666/بازداشت-همکار-رسانه-های-ضد-انقلاب-عامل-تجمعات-غیرقانونی-نام-فرهنگیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com