پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۱۸

صف های ۱۹ ساعته مردم برای دریافت سبدکالا درسرخس+عکس

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 430525
در سه روز اول طرح توزیع سبد کالا در سرخس از ساعت ۶ صبح تا ساعت یک شب (در مجموع ۱۹ ساعت) صف های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل شد که تدبیر بهتری را از سوی مسئولان می طلبد.
صف های ۱۹ ساعته مردم برای دریافت سبدکالا درسرخس+عکس
به گزارش جهان، سایت خبری نسیم سرخس نوشت: توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس از روز شنبه ۳۰ خردادماه آغاز شد.

نکته قابل توجه در طول مدت اجرای این طرح در سرخس این است که در سه روز اول به خصوص روزهای یکشنبه ۳۱ خردادماه و دوشنبه ۱ تیرماه، از ساعت ۶ صبح تا ساعت یک شب (در مجموع ۱۹ ساعت) صف های طولانی برای دریافت سبد کالا تشکیل می شد.


متاسفانه صف های ۱۹ ساعته امسال خاطره توزیع نامناسب سبد کالا در سال های گذشته را تداعی می کند و بی تدبیری ادامه دار مسئولان این طرح را نشان می دهد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000430/nf00430525-3.jpg

به گفته یکی از متصدیان توزیع سبد کالا در شهرستان سرخس، مشمولان دریافت این سبد می توانند در ازای سهمیه شارژ شده در کارت یارانه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000430/nf00430525-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000430/nf00430525-1.jpg
یکی دیگر از متصدیان توزیع سبد کالا در سرخس نیز به خبرنگار نسیم سرخس گفت: در دستورالعمل ارسالی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اعتبار ریالی برای خانوار تکنفره، ۳۰۰ هزار ریال، خانوار دو نفره ۶۰۰ هزار ریال و خانوارهای بیش از دو نفر به ازای هر نفر اضافی ۱۰۰ هزار ریال و در هر خانوار حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

افرادی نیز در این بین مشمول سبد کالا شده اند که در ظاهر نیازی به این سبد کالا ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
چه عزتی به مردم داده این دولت!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست!! یاد دهه 70 افتادم که مردم برای خرید سیب زمینی و پیاز کنار کانتینر های جهاد صف های طویلی می کشیدند!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی:
امروز صف‌های طولانی تحقیر کننده ملی در تهران و شهرستان‌ها نداریم!
Romania
این صف نماد عزت است. صف عابر بانک نماد تحقیر.فکر کن گردنت را جلوی عابر بانک کج کنی و دست گدایی به عابر بانک دراز کنی. بعد عابر بانک بدون اینکه تو چشمت نگاه کنه و بپرسه کی هستی پول بزاره کف دستت...
آخ آخ آخ ...
آقای روحانی گفتند که در این دولت صف های تحقیر کننده وجود ندارد می خواستم از صف های تدبیر شده دولت جلوی فروشگاه رفاه قم عکس بزارم که نشد
Iran, Islamic Republic of
بابا یه زمانی در دوران دولت سازندگی برای خرید سیب زمینی و پیاز تو این مملکت صف می کشیدن!!!!
Iran, Islamic Republic of
تدبييييييييييير !!!
زینب
Romania
واقعأ لیاقت مردم غیور ایران اینه که تو صفای طولانی سبد کالا سوژه این رسانه واون رسانه بشه؟؟؟!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعاً لیاقت مردم ایران اینه که رئیس جمهورش با یه مشت فتنه گر که مملکت رو به آتیش کشیدن و باعث سوء استفاده دشمنان ملت ایران شدن و اقتصاد مملکت رو تا نابودی بردن بشینه سر یه سفره!! این دهن کجی به ملت غیور ایران نیست؟!
هر کسی خودش لیاقت خودش رو میسازه ... رسم روزگار بر اینه که اگر اشتباه کنی باید تاوان پس بدی... تر و خشک هم باهم می سوزه.کاری نمیشه کرد
Iran, Islamic Republic of
گفته بودند صف های خوارکننده نداریم
حجت
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم شهر من به چه کسی اعتماد کردن.بقرآن دلم به حال یک رنگی مردمم میسوزه .آقای روحانی داری چیکار میکنی با عزت و شرف مردم .خدا به داد برسه
مجید
Iran, Islamic Republic of
مردم به کسی اعتماد کردن که با برگزاری مراسم افطار برای یه مشت فتنه گر و مفسد اقتصادی به مردم دهن کجی کرد!!!
مهکامه
دوباره قدم های پایانی مذاکرات و دوباره توزیع سبد کالا و دوباره پوشش خبری صف هان طولانی و دوباره نیازمند جلوه دادن مردم ایران و دوباره گره زدن برطرف شدن مشکلات مردم به نتایج مذاکره
Romania
حسن روحانی: در این دولت صف های تحقیر کننده نداشتیم!
ماکه صفی ندیدیم حداقل عکس صف بیانداز
United States
نوبخت که گفت کار درست شده...