سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲
مسئولان امنیتی آمریکا مدعی شدند؛

داعش قصد حمله تروریستی در آمریکا را دارد

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 430473
مسئولین امنیتی آمریکا درباره آنچه احتمال وقوع حمله تروریستی در مراسم ۴ جولای در هفته آینده اعلام کرده اند در حالت آماده باش قرار گرفته اند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبرداد: سئولان امنیتی در آمریکا اعلام کردند که احتمال وقوع یک حمله تروریستی در مراسم روز آزادی که هفته آینده در ۴ جولای برگزار خواهد شد وجود داشته و لذا در حالت آماده باش قرار دارند.

این مسئولین گفته اند که اعضاء محلی گروه تروریستی داعش قصد دارند تا در مراسم جشن های ۲۳۹مین سالگرد روز استقلال در آمریکا، این جشن ها را به حمام خون تبدیل کنند.

در این گزارش آمده است که افزایش موج دستگیری ها که ماه جاری در نیویورک انجام شده است، از وجود زمینه های جدی برای نگرانی در این خصوص خبر می دهد.

به گفته این روزنامه صهیونیستی، مقامات اداره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی.) تأکید کردند که با هدف خنثی سازی حملات بالقوه تروریستی در روز استقلال آمریکا ممکن است به دستگیری های بیشتری نیز لازم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي
Iran, Islamic Republic of
يك دروغ محض وترفند سياسي بيش نيست
بصیر
Romania
ان شا ء الله هر چه زودتر
امریکا خودت کردی که لعنت برخودت باد چرا داعش را بوجود آوردی