پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
بازیکنی که به‌خاطر پدرش پرسپولیسی شد

آخرین اخبار از پرسپولیس در نقل و انتقالات

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 430341
باشگاه فوتبال پرسپولیس این روزها با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و درگیر پرونده نقل و انتقالات بازیکنان است. بازیکنی که به‌خاطر پدرش پرسپولیسی شد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه این گزارش اخباری از باشگاه پرسپولیس را خواهیم خواند.

رضاییان به خاطر پدرش سرخ پوش شد
رضاییان که از سپاهان و استقلال هم پیشنهاد داشت و البته رقم بالایی درخواست کرده بود، ظاهرا به خاطر علاقه شدید پدرش به پرسپولیس، سرخپوش شد اما مشخص نیست او که به این باشگاه پیشنهاد ۱.۳ میلیاردی داده بود با چه مبلغی سرخپوش شده است چرا که باشگاه پرسپولیس بعید است با بازیکنی بیش از یک میلیارد تومان قرارداد ببندد. گویا طاهری و رضاییان توافق کرده اند که این بازیکن با دریافت سقف قرار داد باشگاه پرسپولیس با این تیم امضاء کند.

استارت مذاکرات پرسپولیس برای جذب ستاره فولاد
مهرداد جماعتی در لیست برانکو ایوانکویچ است اما با توجه به این که با فولادی ها قرارداد داشت این انتقال منوط به جلب رضایت اهوازی ها و صدور رضایت نامه او بود که با توجه به آخرین جلسه ای که این بازیکن با فولادی ها داشته، این مساله هم حل شده است گفته می شود اهوازی ها در دیداری که روز ۵ شنبه با نماینده جماعتی داشتند، به وی اعلام کرده اند که جماعتی می تواند روز شنبه برای فسخ قرارداد و انجام تسویه حساب مالی به دفتر این باشگاه مراجعه کندجماعتی در روزهای گذشته به پیشنهادات سایر تیم ها پاسخ مثبت نداده بود و در انتظار روشن شدن شرایط خود برای ادامه حضور در جمع فولادی ها بود اما حالا با پیغام فولادی ها مبنی بر فسخ قراردادش می تواند به پیشنهاداتش راحت تر فکر کنددر این راستا او قرار است با دریافت رضایت نامه به تهران بیاید و پای میز مذاکره رسمی با پرسپولیسی ها بنشیند.


کامیابی‌نیا با قراردادی ۶۰۰میلیونی بست
کامیابی‌نیا هافبک میانی ۲۷ ساله‌ای که یک بار تیم امید به خاطر اخطارهای گمشده او از مرحله مقدماتی المپیک حذف شد تازه ترین خرید پرسپولیسی هاست. کامیابی‌نیا که گفته می شود به جای محمد نوری جذب این تیم شده ، در میانه میدان بازی می‌کند و می‌تواند هافبک دفاعی و هافبک متمایل به کناره‌ها باشد.گفته می‌شود این بازیکن حاضر شده با قراردادی ۶۰۰میلیونی راهی پرسپولیس شود شنیده می شود کمال فصل قبل با نفت تهران قراردادی ۴۲۰ میلیون تومانی بسته بود.


پاشنکو، طالب‌لو را کنار می زند؟
روز پنج‌شنبه علی‌اکبر طاهری خبر توافق نهایی با سرگئی پاشنکو گلر مقدونیه‌ای سابق ملوان را به خبرنگاران داد اما جمعه صبح تکذیبش کرد و گفت فقط طرفین مذاکره کرده‌اند و توافقی در کار نبوده است. پاشنکو در یک فصل حضورش در ملوان زیر نظر اسکوچیچ عملکرد خوبی از خود نشان داد اما از فوتبال ایران رفت.پاشنکو که یک مدیر برنامه خارجی دارد، روز پنج‌شنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکراتش را انجام داد اما در زمان خروج از باشگاه گفت هنوز چیزی قطعی نشده است.ظاهرا پاشنکو برای پرسپولیسی شدن، وحید طالب‌لو را رقیب خود می‌بیند که برانکو را به عنوان حامی در تیم دارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد پرسپولیس به احتمال فراوان پاشنکو را جذب خواهد کرد و از آنجایی که او دروازه‌بان گران‌قیمتی نیست قراردادی نهایتا ۲۰۰ هزار دلاری با او منعقد می‌کند.

طالب لو: از برانکو ممنونم
طالب لو درباره اینکه با پرسپولیس مذاکره کرده بود گفت: «نماینده پرسپولیس با من تماس نداشت اما نماینده برانکو با من تماس داشت و صحبت هایی شده بود. من گفتم با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم در تیم خودم باشم. برخی شایعات باعث شد به پیشنهاد برانکو دامن زده شود. من سال های سال در استقلال بوده ام و باید بگویم اینجا خانه ماست. و از برانکو ممنونم که پیشنهاد همکاری به من داد.


طاهری: نگرانی هواداران را درک می کنم / تیمی میبندیم که شایسته قهرمانی باشد
علی اکبر طاهری درباره نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات اظهار داشت: «این بحث نقل و انتقالات دارای ادبیات خاص خودش در فوتبال است. این کار طبیعتا با توجه به نیاز سرمربی صورت می گیرد. لیستی را سرمربی بنا به نیازی که در پست های مختلف دارد، در اختیار باشگاه قرار می گیرد و ما نیز تلاش می کنیم نیروهای خوب را در پست های مختلف جذب کنیم.»

وی افزود: «یک سری حساسیت ها نیز از سوی بازیکنان وجود دارد که البته طبیعی است چون می خواهند بهترین تیم را داشته باشند. خیلی از زمان نقل و انتقالات نگذشته و فرصت مناسبی دارند. ضمن اینکه مذاکرات خود را با نفراتی که مد نظر سرمربی بود، انجام دادیم و امیدوارم به زودی با آنها به تفاهم برسیم. البته یکی از این بازیکنان را روز گذشته نهایی کردیم. کمال کامیابی نیا را جذب کردیم و قراردادنهایی امضا کردیم.»

وی درباره وضعیت مهدی طارمی عنوان کرد: «او و خیلی از بازیکنان خوب دیگر ما هستند که قراردادشان تمام شده و باید تمدید شود. یک سری شرایط در قراردادها گنجانده شده که با آنها تفاهم می کنیم. خیلی هواداران نگران نباشند چون همه اینها را ما جذب می کنیم.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه دیروزش در وزارت ورزش تصریح کرد: «۱۰ روز قبل که برای برگزاری اولین جلسه هیات مدیره در خدمت سجادی بودیم که تشریفات قانونی انجام شد. همان جا نیز تاکید شد که بتوانیم با قدرت کار کنیم تا رضایت هواداران خود را برآورده کنیم. نمی دانم دیگر درباره کدام جلسه صحبت می کنید.

طاهری در خصوص وضعیت کادرفنی پرسپولیس گفت: «برانکو در قراردادی که داشت، یک سری دستیاران را آورده بود. فقط یک مربی بدنساز قرارداد نداشت که آن را هم تنظیم کردیم و امضا می شود. کریم باقری مثل فصل گذشته در کادرفنی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و نقش مهمی هم دارد. طبق قراردادی که داشتیم یک عضو دیگر به کادرفنی اضافه کردیم که برانکو از این موضوع هم استقبال کرد. جلسات خوبی را با کادرفنی در هفته گذشته داشتیم و چون در حال جذب بازیکن هستیم، در تعامل هستیم.

وی در پایان افزود: «هواداران ما نگران نباشند چون زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است. تمام عوامل در باشگاه در حال تلاش هستند تا کارها خوب پیش برود. بگذارند ما در نهایت آرامش و طمانینه به کارمان ادامه دهیم تا انشاءالله یک فصل خوب را در کنار هم داشته باشیم.

مدافع تراکتورسازی در تیررس پرسپولیس
مذاکرات جدی تر باشگاه پرسپولیس با مدافع شیرازی تیم تراکتورسازی از امروز آغاز خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که می خواهد میانگین سن خط دفاعی تیمش را کاهش دهد دست روی چند مدافع جوان و خوب لیگ از جمله رامین رضائیان و محمد ایرانپوریان گذاشته است.رضائیان و باشگاه پرسپولیس تا حدودی به توافق رسیده اند و از این رو مسئولان باشگاه می خواهند با ایرانپوریان وارد مذاکره شوند.این بازیکن که در پست دفاع راست بازی می کند فصل گذشته عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشت.

اعتراض هواداران مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس
همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد ۲۰ هوادار ناراضی به نقل و انتقالات پرسپولیس جلوی باشگاه آمده‌اند اما دقایقی بعد با ورود پلیس این ۲۰ هوادار پراکنده شدند. همچنین پلیس به آنها تذکر جدی داد که در صورت دیدن شان جلوی در باشگاه این بار برخوردی جدی با آنها خواهد داشت.این در حالی است که خبرنگاران و رسانه های زیادی هم جلوی در باشگاه ایستاده اند.

تعداد افرادی که جلوی در باشگاه پرسپولیس حاضرند هر لحظه بیشتر می شود و آن‌ها خواستار حضور هدایتی و عابدینی در باشگاه هستند. این هواداران ناراضی در روز های گذشته هم دست به این اقدام زده بودند اما با حضور طاهری آنها پراکنده شدند ولی با اتفاق امروز مشخص شد که آن‌ها متقاعد نشده بودند و خواستار عملکرد بهتری در فصل نقل و انتقالات هستند.

بازگشت گابریل تکذیب شد
مدیر برنامه های هافبک سابق پرسپولیس گفت:هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با من گرفته نشده است.در حالیکه برخی رسانه ها از تماس باشگاه پرسپولیس با بامدیر برنامه های فرناندو گابریل خبر دادند اما فراهانی این خبر را تکذیبکرد.وی در این باره اظهار داشت:هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس بامن گرفته نشده است.بنابراین بازگشت او به جمع سرخپوشان منتفی است.

واکنش عضو هیئت مدیره به تجمعات هواداران
یکی از اعضاء هیات مدیره پرسپولیس واکنش جالبی به اعتراض هواداران این تیم و تجمعشان مقابل درب باشگاه داشته است. که خود را بی‌اطلاع از این قضیه نشان می‌دهد می‌گوید در صورتی که این تجمع صحت داشته باشد شاید از سوی افرادی برنامه‌ریزی شده باشد(البته منظور از این افراد مشخص نیست. او در ادامه حرف‌هایش واکنش جالب و البته تهدید‌آمیزی دارد:«اگر موضوع اعتراض هواداران جلوی باشگاه رسمی بود حتما نیروهای امنیتی به ما اطلاع می دادند.

اگر هم این اتفاق بیفتد حتما نیروی امنیتی می آید و با مسببان آن برخورد خواهد کرد. چون چیزی که مشخص است هوادار باید بداند باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهد و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ۴۰ روز به شروع بازی ها باقی مانده است و باشگاه فرصت زیادی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *