جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش دادستان‌کشور به آزادی‌قاچاقچی‌بزرگ

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 430224
دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی مواد مخدر با قرار وثیقه میلیاردی، گفت: شخصا پیگیر این ماجرا هستم و ابعاد آن را بررسی می کنم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شخصا رسیدگی به پرونده قاچاقچی بزرگی که با قرار وثیقه میلیاردی از زندان آزاد شده است را بر عهده دارم، گفت: رسیدگی به این پرونده احتیاج به بررسی های دقیق دارد.

وی بار دیگر به برخورد دوگانه غرب و سازمان ملل با ایران در موضوع مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: آنها از سویی ما را مورد تقدیر قرار می دهند و از سوی دیگر علیه ما بیانیه و قطعنامه صادر می کنند.

رئیسی گفت: قوه قضائیه ظرفیت زیادی در راه مبارزه با موادمخدر به کار بسته و وقت زیادی از دادسراها و دادگاه ها به امر مبارزه با این پدیده شوم و رسیدگی به پرونده های آن صرف می کند. ما در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی داریم اما متاسفانه این عزم جدی را غربی ها نمی بینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از تدبیر دولت هست